Beantwoord

Vervanger Knippr


Kan iemand mij vertellen wat het email adres is Tmobile klantenservice?

Mijn probleem zit namelijk iets complexer. Ik heb bewust eind vorig jaar T-Mobile glas genomen, om dit samen met knippr te combineren. Nu voel ik me door T-Mobile besodemieterd en opgelicht, nu opeens knippr gestopt is. Nu moet ik 10 euro in de maand betalen, bovenop mijn abbo en knippr te komende maanden om TV te hebben, want mijn contract voor T-Mobile loopt door natuurlijk. Daarbij is een setop box, omdat ik nu een eigen mediaspeler heb absoluut onacceptabel, ik ga niet betalen voor een mediaspeler/setop box als ik die zelf heb. Een setopbox is een dealbreaker, dan zijn we uitgepraat. Ik wil er niet voor betalen en ik wil geen setopbox zien, er is geen plaats meer voor in het zicht of in mijn TV-meubel. TV anywhere op zichzelf staand is nog wel een alternatief, maar ik neem het T-mobile kwalijk dat zij mij dit niet hebben aangeboden.

Uberhaupt waar is TMobile? Nergens? Zij verwachten dat ik maar gewoon hun andere TV abbo afneem ofzo. Ik word niet eens benaderd voor een aanbieding, nee ik moet zelf mobiele kosten maken... Wat is dit voor service? Ik zal U zeggen, GEEN. Wat een slechte klantenbinding... Ik word nu gewoon keihard gechanteerd omdat ik geen andere mogelijkheden heb, om dan maar hun TV-abbo af te nemen.

Dit is voor mij de reden dat ik het emailadres wil, ik ben ziedend en heb geen behoefte aan persoonlijk contact. Ik wil ze via email voor een ultimatum stellen, TV anywhere voor 5 euro pm zonder setop box, of al mijn contracten bij T-Mobile stopzetten, zodat ik vrij kan kiezen en niet zoals nu in een 3x zo duur TV abonnement word gechanteerd. Het is 2018, niet 1988, wat een walgelijke praktijken.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 3 May 2018, 19:33

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Het _stond_ op deze pagina https://www.t-mobile.nl/service maar nu is het weg.
Kennelijk hebben ze geen email meer, alleen Facebook Twitter Forum en bellen.
Reputatie 7
Badge +14
Staat nog wel op die pagina maar je moet eerst een paar stappen doorlopen. Hoewel ik denk dat persoonlijk contact in dit geval iets sneller gaat en misschien beter is. (Is maar een idee)
Je kan ook een DM sturen op Twitter adres is @tmobile_webcare
Een op Facebook via Messenger reageren ze ook best snel.

Succes!
Reputatie 4
Staat _niet_ op die pagina
Reputatie 7
Badge +14
Onderaan

Reputatie 7
Ik begrijp dat dit vervelend is. maar je combineert 2 losse diensten. Niemand verplicht je om de TV dienst van T-Mobile Thuis af te nemen. je kan bijvoorbeeld ook NLZiet nemen. als het goed is is er een aanbieding voor Knippr gebruikers om 3 maanden te kijken voor 1 cent.
Reputatie 7
Badge +14
Je hebt gelijk ze hebben die optie uitgezet. Hoewel hij nog wel zichtbaar is 🤔 vreemd.
Dan wachten tot een moderator tijd heeft om te reageren
Ik begrijp dat dit vervelend is. maar je combineert 2 losse diensten. Niemand verplicht je om de TV dienst van T-Mobile Thuis af te nemen. je kan bijvoorbeeld ook NLZiet nemen. als het goed is is er een aanbieding voor Knippr gebruikers om 3 maanden te kijken voor 1 cent.

Dit is makkelijk gesteld, maar ik combineer 2 diensten van 1 bedrijf. Knippr werd door T-Mobile toen zelf geadviseerd, toen wij het het glas abbo afnamen en toen wij de redenen opgaven waarom wij geen a la 2005 ouderwetse setop box TV meer wilden.

Namelijk een lelijke setop box kan niet wat wij verlangen van onze mediaspeler (4k distributie door het hele huis, vrij installeren van apps, zoals wij kunnen op onze eigen mediaspeler), betalen voor Fox sports terwijl wij dat niet willen en überhaupt teveel betalen voor het aantal minuten dat wij TV kijken (lees: veel te veel onzin zenders, die wij aantoonbaar niet kijken, maar toch voor moeten betalen).

Bij de afname van het glas abbo ook aan T-Mobile verteld dat als zij wilde dat wij alles bij T-Mobile direct afnamen, zij zelf setopboxloze TV met vrije pakket keuze moesten aanbieden. Het is namelijk super achterhaald, geen vrijheid qua software, je betaald toch voor die kastjes en denk ook maar eens aan de milieu impact van al die kastjes... Ik heb van de laatste 6 jaar er, 4 op zolder liggen. Ik ben nu bezig met nummer 5 en 6, waarvan ik 1 nu voor het eerst zelf gekocht heb die 4k is en jaren mee zou moeten kunnen.

Ik gebruik liever dus mijn eigen superieure android 4K mediaspeler met 1TB hardeschijf, die minimaal 5 jaar mee gaat, ipv ieder keer als ik een nieuwe provider of abbo neem, een nieuw kastje krijg, die zelfs op my-first-sony niveau is qua technologie. De software van alle providers is ook bedroevend slecht en de kastjes zijn mega traag, dus ik begin er niet meer aan.
Reputatie 7
Hoi Inside_Hillywood,

Helaas denkt de meerderheid er niet zo over. hierdoor is Knippr onrendabel gebleken om als losse dienst aan te blijven bieden. TV kijken zonder settopbox komt er uiteindelijk wel maar zover is de massa dus niet. Het enige alternatief is NLZiet. of er moet nog een manier zijn om zonder settopbox te kijken welke ik niet ken.
Reputatie 7
Hi Inside_Hillywood, Knippr was natuurlijk een fantastisch product en wij vinden het ook erg jammer dat we deze niet meer aan kunnen bieden! Er was simpelweg nog niet genoeg vraag naar, wat dat betreft liepen we voorop met deze on demand TV dienst! Knippr stond echter los van T-Mobile Thuis en zoals Hidden terecht opmerkt ben je zeker niet verplicht om nu opeens een TV pakket van T-Mobile Thuis te nemen dus maak je zeker geen zorgen!

Neem zeker rustig je tijd om rond te kijken wat voor jou een goede vervanger voor Knippr kan zijn, dit kán ons TV pakket zijn met TV Anywhere maar hier zit wel een TV Box bij, dit is niet te voorkomen. Wat dat betreft is er in Nederland geen echte vervanger voor Knippr beschikbaar maar we nemen de ervaringen met Knippr zeker mee in de verdere ontwikkeling van onze TV Anywhere app!
Reputatie 6
@Inside_Hillywood Misschien is het KNIPPR van KPN wat?
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/play.htm
Hi Inside_Hillywood, Knippr was natuurlijk een fantastisch product en wij vinden het ook erg jammer dat we deze niet meer aan kunnen bieden! Er was simpelweg nog niet genoeg vraag naar, wat dat betreft liepen we voorop met deze on demand TV dienst! Knippr stond echter los van T-Mobile Thuis en zoals Hidden terecht opmerkt ben je zeker niet verplicht om nu opeens een TV pakket van T-Mobile Thuis te nemen dus maak je zeker geen zorgen!

Neem zeker rustig je tijd om rond te kijken wat voor jou een goede vervanger voor Knippr kan zijn, dit kán ons TV pakket zijn met TV Anywhere maar hier zit wel een TV Box bij, dit is niet te voorkomen. Wat dat betreft is er in Nederland geen echte vervanger voor Knippr beschikbaar maar we nemen de ervaringen met Knippr zeker mee in de verdere ontwikkeling van onze TV Anywhere app!


Maar je geeft hiermee dus toe dat ik TV van jullie MOET afnemen, ik zit namelijk nog aan een T-Mobile glas abbo vast tot oktober zonder tv.

Betekend dit dat ik kosteloos vroegtijdig mijn contract voor glas nu mag opzeggen en dan zoeken naar een aanbieder die wel aan mijn eisen voldoen?

Namelijk GEEN fox-sports en geen setop box.

Als met die 2 componenten jullie enige alternatief is dan voel ik mij misleid door jou en je collega's bij de klantenservice! Jij en je colelga's hebben het jaarcontract op glas mij aangesmeerd icm knipper, want geen setop box of fox-sports. Het zijn de misleidende praatjes van jou en je collega's dat ik het abbo heb afgenomen...

Het lijkt mij dan niet meer dan redelijk dat ik dan nu kosteloos van het glas abbo af mag? Jij en je collega's hadden namelijk wel tijd om me te misleiden, maar niet om mij te bellen voor een nieuwe aanbieding, nee ik moet er zelf achteraan...

Er valt namelijk niks rond te kijken omdat jullie klantenservice mij eind vorig jaar misleid had. Als ik toen had geweten dat jullie 3 maanden later aan zouden kondigen te stopppen met knippr, had ik NOOIT een 1 jaar abbo bij jullie genomen om te beginnen. Laat mij dus aub los en gaan, en vrij om een nieuw abbo uitzoeken bij welke aanbieder dan ook.

Jullie hebben mij namelijk als klant totaal in de steek gelaten, jullie veroorzaken een probleem en proberen het niet eens op te lossen. Jullie enige oplossing is 10 euro bovenop knipper en mijn glas-abbo betalen. Ooit gehoord van oplichting? Misschien word het wel tijd voor Radar en Kassa, want dit zijn ongehoorde praktijken.

Want ik zit gewoon vanaf 1 juni tot 1 oktober totaal zonder tv en NLziet is een niet acceptabel alternatief, veel te duur en veel te weinig aanbod. Anders had ik dat eind vorig jaar wel genomen, denk je niet???????

Ik kan bijv. natuurlijk geen Ziggo TV abbo bij jullie over het netwerk laten gaan. Ik voel me nogal vast zitten in de markt en als jullie niet met een oplossing komen, ga ik toch een klacht indienen bij de ACM om de eredivisierechten en de televisieabbo's te onderzoeken.

Ik zit namelijk door jullie wurg glas abbo vast alsof het 1987 is. En eerlijk gezegd ik voel me zo walgelijk slecht door jou en je collega's behandeld dat onze klant-leveranciers relatie in mijn ogen onherstelbaar beschadigd is, of je moet wel een verdomd goede aanbieding komen. Ik ben namelijk zo boos op jou en je collega's om de misleiding en het uitblijven van service dat de klacht naar de ACM al geschreven is, dit is jou laatste kans om te voorkomen dat ik send in druk.

Je hebt tot maandag 16.00
Reputatie 7
zoals tmoesel zei is er play van KPN. volgens mij voldoet deze aan je voorwaarden en kan je ook los afnemen net als knippr.

het is duidelijk dat je het er niet mee eens bent maar welke aanbieder past dan wel in jou straatje ? Ziggo heeft namenlijk ook fox sport dus die valt al af.

voor de rest ben je zelf de diensten aan gegaan en akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. mocht je er niet uitkomen met T Mobile dan kan je ook een klacht indienen bij de geschillen commissie. de kosten hiervan bedragen slechts 50 euro welke je terug krijgt als je in jet gelijk gesteld word.
Reputatie 7
Hi Inside_Hollywood, Knippr en T-Mobile Thuis waren twee verschillende diensten die apart aangeboden werden, zo staat het ook in je contract. Maar wees gerust, je bent niet verplicht om TV af te nemen! Als je wil dan kan je je TV abonnement direct stopzetten met een maand opzegtermijn. Je betaalt dan alleen nog voor je internetaansluiting voor de duur van je contract. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij via een privébericht dan even je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan maak ik dit direct voor je in orde!

Reageer