Beantwoord

Vervanging aria 510 TV Box

  • 3 January 2021
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo, ongeveer een jaar geleden heb ik een aanvraag gedaan om mijn huidige TV box (610) om te ruilen voor een ouder model (510) voor het gebruik van de S/PDIF waarop bij het nieuwe model beknibbeld is op de aansluiting, zonder 5.1 aan te bieden. Wat ik nog steeds niet begrijp maar goed.

 

Omdat ik geen S/PDIF meer gebruik heb ik 2 maanden geleden gebeld met de klantenservice om mijn oude box weer om te ruilen voor het nieuwste model, deze meneer vertelde mij dat het binnen een paar weken sowieso al vervangen zou worden daar ik een ouder model gebruik en ze die allemaal gaan vervangen. Ik zou hier bericht over krijgen. Tot op heden heb ik nog niets gehoord.

 

Ik zou graag alsnog de nieuwste box willen ontvangen daar ik mijn abonnement onlangs weer een jaar heb verlengd.

icon

Beste antwoord door Boris 5 January 2021, 16:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @hopjesvla1990 ,

Ik ga graag voor je kijken wat er mogelijk is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug! 

 

Ik heb nog geen bericht terug ontvangen..

Reputatie 7

Hoi @hopjesvla1990 ,

Mijn vorige privébericht leek niet helemaal goed te zijn verstuurd, maar die ruil is in orde gemaakt. Je kan één van deze dagen de Box verwachten! Alvast heel veel plezier ermee en heb je vragen, dan hoor ik het graag van je. Ik zit voor je klaar! 

Reageer