Beantwoord

Verwijderen herhalende opnames werkt niet


Ik heb een aantal series ingesteld dat die iedere week opgenomen worden, maar nu word de serie niet meer uitgezonden maar hij blijft hem wel steeds opnemen. Als ik dan kies voor herhalende opnames verwijderen dat doet tie het niet. Ik kan de opnames alleen 1 op 1 verwijderen en niet volledig stop zetten.
Ik had al contact opgenomen met de klantenservice maar die konden mij ook niet verder helpen.

icon

Beste antwoord door Brian 30 April 2019, 15:12

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hi @Pres, dit los ik graag voor je op! Een fabrieksreset van de TV Box verhelpt dit issue maar hierbij wordt de harde schijf ook gewist. Ik vermoed dat mijn collega dit ook al aangeboden heeft. Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan voer ik de reset graag voor je uit!
Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem.

En als je een aantal serie opnames hebt ingesteld, kun je niets meer opnemen omdat je dan de melding krijgt: helaas geen ruimte voor nieuwe opnames, verwijder alle geplande opnames.

Bij de opnames zelf is voldoende schijfruimte. Erg vervelend en niet gebruiksvriendelijk.

Reputatie 7

Hey @Arnhems meisje,

Dat is niet zo mooi! Ik voer graag een fabrieksreset voor je uit om dit probleem op te lossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Let wel op dat bij een fabrieksreset alle opgenomen programma's komen te verdwijnen. Ik hoor graag van je!

Goedemorgen, mijn opnames lopen inmiddels vol door herhalende opnames. Ik snap niet helemaal waarom dit nog niet gefikst is? Of zie ik het verkeerd en kan ik het nu wel zelf verwijderen zonderen een reset te laten doen?  Groetjes Nick

Reputatie 7

Hi @Nickjasp, dank voor je bericht. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en zie dat je gebruikt maakt van de TV Box met harddiskrecorder in combinatie met het oude TV platform. Als het via bovenstaande stappen nog niet wil lukken, via de instellingen van de TV Box, is het nodig om deze van een fabrieksreset te voorzien. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

Mocht je het fijn vinden om liever gebruik te maken van Cloud Opnemen, kan dat ook. Ook hier vind je alles over op onze Wiki: 

Mocht dit je interesse hebben, dient wel de TV Box te worden geruild, waarna de overgang in werking kan worden gezet. Laat het mij weten wat je prefereert! 

Bedankt voor het bericht. Ik denk een fabrieksreset want heb al wat dingen geprobeert. Ik weet niet of dat gelijk kan of snachts?  Over cloud opnemen en een ander kastje zal ik daarna over nadenken.

Groetjes Nick

Reputatie 7

Hi @Nickjasp, de fabrieksreset kan je direct uitvoeren. Let er wel op dat de instellingen en álle opnames zullen worden verwijderd en teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het is een korte onderbreking, maar kan je direct weer genieten van het TV abonnement. Ik zie dat er een kleine miscommunicatie is ontstaan. Voor de TV Box met harddiskrecorder is het alleen mogelijk om vanuit ons de reset uit te voeren. Kan ik deze direct voor je doen?

Ja dat kan. Ik kan vanavond zien of het allemaal goed is gegaan en als ik nog vragen heb hoort je het. Dankjewel 

Reputatie 7

Hi @Nickjasp, ik heb de fabrieksreset voor je uitgevoerd. Mocht je in de mogelijkheid zijn dit te checken, laat het vooral weten. Voor nu in ieder geval een prachtige dag! 

Bedankt opnames zijn eraf. Goed geregeld dankjewel. Fijn weekend!

 

Goedenavond, ik zie nu dat de herhalende opnames nog wel opgenomen gaan worden in gepland. Kan dat ook er helemaal uit? Anders heb ik over een paar weken de box opnieuw vol. 

Ik weet trouwens niet hoe dat kan want er is nog niks opgenomen verder. Heb nu alles er handmatig uitgehaald. Volgende week check ik het nog een keer. 

Groetjes Nick

Reputatie 7

Hi @Nickjasp, goede vraag van je! Wat gek dat er opnames in staan terwijl je niks hebt opgenomen. Kan het per ongeluk zijn gegaan wellicht? Wat betreft de herhalingen: wanneer je een opname maakt, kun je kiezen tussen serie of enkele opname. Als je voor enkele opname gaat, dan zouden er geen herhalingen bij moeten zitten. Super als je hier volgende week op terug kunt komen, dan hoor ik graag of het bij enkel één opname is gebleven. Zo niet, dan ga ik je hier verder bij helpen! 💪

Goedemorgen bedankt voor jouw reactie. Ik zag gisteravond al dat mijn eerder herhalende opnames opgenomen werd. Ik had de box vol staan met deze opnames die zijn er allemaal uit maar de opnames die ik ingesteld had gaan gewoon verder met opnemen. Dat is er dus niet uitgehaald. 

Groetjes Nick 

Reputatie 7

Hi @Nickjasp, merci voor het aangeven! Wil je eens de onderstaande stappen volgen? 

  1. Menu > On Demand > Opnames
  2. Gepland > Kies de opname
  3. Bewerk opname > Verwijder herhalende opnames

Lost dit het probleem op? 😊

Reageer