Beantwoord

video aansluiting(en) standaard TV-box bij nieuwe klant

  • 2 September 2018
  • 5 reacties
  • 1589 Bekeken

Ik ontvang per eind september alles-in-1 van T-mobile; ik heb een pakket met standaard TV-box gekozen, dus zonder opnamefunctie/recorder. Nu is mijn vraag wat voor videoaansluitingen er aan de achterkant nog meer zitten dan alleen HDMI; Din? scart? geel/wit/rood tulp? Ik vraag dit omdat ik mijn beamer via de hdmi ingang wil aansluiten en mijn tv/monitor (klein) zou ik dan op de analoge manier willen aansluiten.
De verschillende online handleidingen vind ik wat verwarrend en ik kan daar geen eenduidig antwoord vinden.
icon

Beste antwoord door Sterre 3 September 2018, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Naar mijn weten alleen hdmi , bij de info staat als je tv een andere aansluiting heeft neem dan contact met ons op .
Reputatie 6
Badge
Op de kleine entone box zit alleen HDMI. Je kan wel een verloopstukje kopen of krijgen
Reputatie 7
Hoi Diazepam,

Ik wens je alvast een heel warm welkom bij T-Mobile Thuis! Nog een paar nachten slapen en dan kun je lekker TV-kijken via jouw beamer via T-Mobile Thuis. Ik heb het voor je nagekeken. Jij gaat de TV box ontvangen met de volgende aansluitingen:

HDMI: Ja
SCART: Nee
Audio: Mini-jack

De TV Box heet Amino Aria 610. Hopelijk kun je hiermee uit de voeten!
Dag Sterre,

Dank voor je snelle reactie (en de anderen natuurlijk ook dank voor het reageren). Kun je (of iemand anders) bevestigen of er op de achterkant dan ook een mini-DIN aansluiting zit (rond met allemaal gaatjes)? Als ik namelijk google op Amino Aria 610, dan zit die aansluiting er ook op (zie foto). Als dat inderdaad het geval is, dan zou ik heel erg geholpen zijn met een kabel met aan de ene kant mini-DIN en aan de andere kant rood/wit/geel tulp. Op die manier kan ik dan in de warme avonduurtjes via de beamer (hdmi) kijken en voor overdag gewoon op onze kleine tv via die mini-DIN aansluiting.
Alvast dan voor het (extra) nakijken!!!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Diazepam,

Verstandig om dit na te vragen! Onze Aria 610 heeft namelijk geen mini DIN aansluiting. De achterkant van de Aria 610 op jouw afbeelding komt niet overeen met die van ons. Mocht je een mini DIN nodig hebben, dan kunnen wij de Aria 610 omwisselen voor de Entone Kamai 510. Deze is wél in het bezit van een mini DIN aansluiting. De functies van deze TV Box check je hier. Scroll helemaal naar onder om de TV Box te bekijken! 😃

Reageer