Beantwoord

Video on Demand prijzen

  • 16 April 2018
  • 1 reactie
  • 560 Bekeken

Hallo, ik zou graag de prijs willen weten van het huren van een film in de VOD-service. Ik wil weten of er een prijsverschil is tussen het huren van een film in HD of SD en, als deze bestaat, wat het verschil is. Ik wil ook weten of er een prijsverschil is tussen nieuwere films en oudere films. Een manier om deze vraag te beantwoorden, is bijvoorbeeld om mij de prijs te vertellen van het huren in HD en SD van de films 'Justice League' en 'Hunger Games'. Ik zou ook graag willen weten of VOD al 4K-films heeft en zo ja, wat is de prijs?
Daarnaast zou ik graag willen weten of het mogelijk is om films in de VOD te kopen en, indien mogelijk, wat de prijs is.
Ik ben geen T-Mobile-klant en kan deze informatie daarom niet kennen. Ik probeer te beslissen welk bedrijf ik zal inhuren om mij televisie te bezorgen en dit zijn erg belangrijke zaken voor mij.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian 18 April 2018, 09:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi goncalo26, ik geef je graag meer informatie over onze Videodienst! We bieden zowel HD als SD films aan en er zit inderdaad verschil in prijs. De prijzen variëren tussen de € 4,99 en € 2,99. Justice League HD kan je nu huren voor € 4,99. We bieden nog geen 4K films aan en het is niet mogelijk om de films rechtstreeks in de VOD te kopen. Naast de VOD dienst bieden we ook nog andere diensten aan zoals Film1 en A la carte zenders! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer