Beantwoord

Videoshop

  • 7 February 2020
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Gisteravond heb ik een film gehuurd in de Videoshop. Met de pincode voor betaald maar nog niks van kunnen kijken en omdat ik zwart beeld krijg. Maar de 48 uur om te kijken verdwijnt wel. Heb inmiddels nog maar 39 uur om hem te kijken en dit is mijn laatste dag dat ik daar tijd voor heb.

De vraag gisteren ook al aan de bot in Messenger gesteld maar die kwam er niet uit en ik heb nu nog geen antwoord. 

 

Ik wil natuurlijk niet betalen voor niet geleverde diensten! Kan dit nog gefixed worden zodat ik kan kijken of dat dit niet afgeschreven wordt? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 February 2020, 12:42

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels een reactie op Messenger. 

Excuses voor het late antwoord. Wat je eventueel nog kan proberen is het volgende:
1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart (Eerste drie lampjes zijn groen) steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Als de film dan nog niet afspeelt, kun je het me dan laten weten om welke film het gaat? Want mogelijk is de film kapot op het systeem en moet daar een melding van gemaakt worden. Als het een betaalfilm is die niet werkt, kun je me dan ook laten weten wat hij kost?

Groetjes,

 

 

Ik heb dus alles geprobeerd en dat heeft geen effect gehad. Ik denk dus dat de film stuk is. Bij vooruit spoelen, pauzeren is er soms kleur te zien maar ik kan daar geen beeld van maken. Ondertussen blijft de tijd die de film beschikbaar is wel doorlopen.

Wat ik ervoor betaald heb is niet meer te zien als je iets gehuurd hebt. 

 

De film die ik wilde kijken is Wat mannen willen. Meer mensen die dit gehuurd hebben? 

Reputatie 7
Badge +16

@Moppie70 Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smiley: Het is niet de bedoeling dat je een gehuurde film niet kunt kijken, sorry voor het ongemak. Gelukkig zie ik dat je inmiddels mijn collega van de klantenservice hebt ingeschakeld. Wat goed dat je zo proactief gehandeld hebt. Het wordt nu doorgespeeld aan onze techneuten en die gaan controleren wat er aan de hand is en zullen met een oplossing/vergoeding komen. 

Reageer