Beantwoord

Voeding interactieve tv kapot

  • 22 September 2018
  • 15 reacties
  • 583 Bekeken

Ik probeer zojuist mijn nieuwe interactieve tv box aan te sluiten maar de voeding knettert. Het lampje op de box gaat soms voor een halve seconde aan, maar daarna meteen weer uit.
Meerdere stopcontacten geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Sterre 24 September 2018, 11:24

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Ahoy KapiteinDennis,

Alle hens aan dek! Geen zorgen, dat ga ik meteen voor je oplossen. Laten we allereerst een nieuwe voedingskabel proberen. Deze wil ik graag gratis naar jou opsturen. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik jouw account erbij pakken en de juiste kabels naar je toesturen.
Gisteren wilde ik mijn interactieve tv box aanzetten, maar deze deed het niet. Ik vermoedde dat het aan de voeding lag en dat klopte. Het kastje losgekoppeld en bij mijn schoonouders aangesloten meter hun voeding. Toen werkte het weer. Mijn vraag is dus: kunnen jullie een nieuwe voeding opsturen, zodat ik de geleende voeding weer terug kan brengen?
Reputatie 7
Hi @Wesleyk87, dat kan zeker! Ik heb zojuist de voeding voor je opgestuurd en je ontvangt hem binnen een aantal werkdagen!

Hallo Tmobile. Mijn voeding van mijn interactieve tv is kapot gegaan. Hoe weet ik niet alleen hij doet het niet meer. Ik heb dit getest door de voeding te lenen van mijn nichtje die onder mij woont en deze werkte wel. Het is dus zeker dat het om een defecte voeding gaat. Ik hoor graag reactie.

Reputatie 7

Hey @Bart Noorland,

Ik help je graag aan een nieuwe voeding! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan bestel ik zo snel mogelijk een nieuwe voor je. :relaxed:

Reputatie 1

Goededag,

bij mij is sinds gister de voeding van de 2e tv box kapot.

wanneer ik de voeding van de 1e tv box erop aansluit, werkt hij wel weer.

hoe kan ik hier iemand over bereiken?

mvg Dirk

Reputatie 6

Hoi @DirkR! Geen zorgen, ik ben er voor je!  Balen om te horen dat de voeding kapot is. Omdat ik dit leed zo kort mogelijk wil laten duren, heb ik direct een nieuwe voeding voor je besteld. Hou rekening met een levertijd van ongeveer vier tot zeven werkdagen. 

Reputatie 1

Hoi @DirkR! Geen zorgen, ik ben er voor je!  Balen om te horen dat de voeding kapot is. Omdat ik dit leed zo kort mogelijk wil laten duren, heb ik direct een nieuwe voeding voor je besteld. Hou rekening met een levertijd van ongeveer vier tot zeven werkdagen. 

 

Bedankt! Dat is fijn om te horen! Ik wacht het rustig af! Fijne service!

Reputatie 1

Hoi @DirkR! Geen zorgen, ik ben er voor je!  Balen om te horen dat de voeding kapot is. Omdat ik dit leed zo kort mogelijk wil laten duren, heb ik direct een nieuwe voeding voor je besteld. Hou rekening met een levertijd van ongeveer vier tot zeven werkdagen. 

Vandaag de nieuwe voeding mogen ontvangen! Super!

Goededag,

 

De netvoeding van mijn tv box is helaas kapot gegaan. Zou het mogelijk zijn een nieuwe te ontvangen?

 

Mvg Kevin

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @kevinman, ik heb je meteen een nieuwe voeding toegestuurd zodat je straks weer ongestoord verder kunt kijken! 📺 Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van gemiddeld vier tot zeven dagen - in de praktijk wordt je pakket doorgaans binnen vier dagen bezorgd. 

Een mooi weekend toegewenst! 

Reputatie 3

Mijn voeding is kwijt geraakt geen idee waar ik een nieuwe kan krijgen, anders gebruik ik wel de tv app

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chris en Vera,

Geen zorgen, ik grijp snel in want ik wil niet dat de TV Box ondervoed raakt! :wink: Dit betekent dat jullie binnen enkele dagen een nieuwe voeding zullen ontvangen en hierdoor verwacht ik dat jullie voor het weekend alweer volledig van de oude vertrouwde TV Box kunnen genieten. Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan. :relaxed:

Reputatie 3

Hoi @Chris en Vera,

Geen zorgen, ik grijp snel in want ik wil niet dat de TV Box ondervoed raakt! :wink: Dit betekent dat jullie binnen enkele dagen een nieuwe voeding zullen ontvangen en hierdoor verwacht ik dat jullie voor het weekend alweer volledig van de oude vertrouwde TV Box kunnen genieten. Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan. :relaxed:

Erg bedankt! Dat is aardig 🙉

Reputatie 7
Badge +16

Namens @Cal: heel graag gedaan! 😁

Reageer