Beantwoord

volume regeling nieuwe afstandbediening Animo box

  • 1 November 2019
  • 2 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 1

Gisteren een nieuwe Animo TV box gekregen van TMT, in een poging de blokkerigheid van het TV signaal op te lossen (helaas heeft dit 0,0 geholpen...).

NA installatie bleek de volumeregeling van de nieuwe afstandbediening zeer beperkt. HEt afstembereik wordt bepaald door het mastr volumen van de TV. Als die hoog staat in de volumeregeling van de AB in de laagste stand als erg hoog, verder naar het maximum gaande komt er qua volume relatief weinig bij.

De AB regelt dus het volume on-top-of TV volume, en regelt niet het volume van de TV zelf. Erg onhandig. de vorige AB deed dat gewoon wel.

Is dit te verhelpen? Settings ergens?   

icon

Beste antwoord door Glassertje 1 November 2019, 08:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Goeiemorgen@Scrat69 Heb je de nieuwe afstandsbediening al gekoppeld aan je tv? Als je dat nog moet doen, kun je hier vinden wat je moet doen.

 

Hier zijn de tv codes.

Reputatie 1

Goeie tip! Ga ik eens proberen. Dat zou wel eens kunnen helpen. Helaas werd dit niet genoemd in de installatie instructie. Communicatie is , helaas, niet het sterkste punt van TM.

De nieuwe AB is wel ergonomisch beter dus ik zou het wel jammer vinden hem niet te kunnen gebruiken…

Het volume dingetje was voor mij in ieder geval genoeg om hem weer in de doos te mikken.

Nu dus eerst maar eens pairen met de TV ;-)

Reageer