Beantwoord

Volume resetten van box met drive

  • 15 March 2018
  • 10 reacties
  • 2921 Bekeken

Ik moet momenteel m'n tv op vrijwel maximaal zetten om maar enig geluid te krijgen.
Nu weet ik dat ik eerst het geluid van de box op maximaal moet zetten en dat ik daarna de afstandsbediening van de box koppel aan de tv en dus zodoende de volume kan regelen.
Maar hoe reset ik de box qua volume, of anders gezegd hoe kan ik het volume van de box op maximaal zetten?
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2018, 17:15

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hi Zwolly1970, dat gaan we meteen oplossen! Als de afstandsbediening niét gekoppeld is met je TV dan kan je het volume van de TV Box zelf harder zetten. Hoe je dit doet vind je hier bij stap 5. Daarna kan je de afstandsbediening weer koppelen aan de TV!
Bedankt voor de reactie.
Echter de afstandsbediening is juist wel gekoppeld aan de tv.
Ik heb de afstandsbediening ontkoppeld volgens stappen die ik gevonden had op de dit forum, maar helaas zonder positief resultaat.
Dus wil ik de box met drive graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen zoals toen ik deze box ontving van jullie....
Reputatie 7
Hi Zwolly1970, hmm dat is gek, wat gebeurt er bij het ontkoppelen? Ik kan de TV Box met harde schijf zonder problemen voor je resetten maar hierbij worden dan wel alle opnames gewist. Als je dit geen probleem vindt dan voer ik de reset graag voor je uit!
Is prima! Er zijn nog geen opnames 🙂
Reputatie 7
hallo Zwolly,

houd de setup knop in tot het lampje 2x gaat knipperen. druk dan op mute en daarna op stb. verhoog dan het vollume en doe het zelfde en kies dan voor tv ipv stb 👍
Reputatie 7
Hi Zwolly1970, is het gelukt met de tips van Hidden? Zo niet dan voer ik de reset voor je uit! 🙂
Hoi, ik heb het zelfde probleem. Ik moet mijn tv haast voluit zetten voor enig geluid. Ik heb bovenstaande tips al geprobeerd maar niet gelukt. Hoe zet ik de box terug naar fabriek instellingen ?
Reputatie 7
Hey pascallv, als je de afstandsbediening loskoppelt van je TV dan kan je de TV-Box zelf harder zetten. Daarna kan je de afstandsbediening weer koppelen om het volume via de TV te bedienen. Als dit niet lukt dan kan ik de reset voor je uitvoeren! 🙂
Nee het geluid op de box en op de tv staan voluit. Dus een reset zou fijn zijn!
Reputatie 7
Hoi Pascallv,

Dit heb ik met liefde voor je geregeld. Zojuist heb ik de reset op afstand uitgevoerd. Het herstarten kan enkele minuten duren. Lukt het nu met het volume?

Reageer