Beantwoord

voorgeinstalleerde apps op mediabox

  • 16 March 2020
  • 7 reacties
  • 1355 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik krijg straks een glasvezel verbinding en een mediabox om interactieve tv te kijken. Stel ik wil Netflixen of Videoland of NPO Start gebruiken staan die apps dan al voorgeïnstalleerd of zijn ze op de mediabox te downloaden? Het kan natuurlijk via de smart tv maar dan heb je een aparte utp kabel nodig

icon

Beste antwoord door stefan.1997 16 March 2020, 18:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge

Helaas is het nog niet mogelijk om apps op de Tv box te downloaden en gaat dit in de nabije toekomst ook niet gebeuren. 

Bedankt voor je antwoord. Zitten er ook geen apps voorgeïnstalleerd zoals bij Ziggo Netflix en Videoland?

Reputatie 7
Badge +14

Je kan altijd een #Chromecast Gebruiken @Prunes 

 

Chromecast gaat idd helpen maar dan moet ik weer een mobiel of tablet bij de hand hebben en ik vraag me af of er niet toch wat signaalverlies gaat plaatsvinden. Ik probeer duidelijk te krijgen of er überhaupt iets is voorgeïnstalleerd. Ik moet anders een extra kabel voor mijn tv ( met de apps) vanaf het modem trekken. Dat is 18 meter… 

Reputatie 6
Badge

Nee er zijn geen Apps voorgeïnstalleerd op de settopbox en dat staat ook niet op de planning. Ik heb zelf twee Apple Tv’s 4(K). Hierop kun je alle streamingdiensten als apps downloaden. Ook kun je daarop de Tv Anywhere app downloaden waarmee je 35+ Tv zenders uit het basispakket bekijken. 

Maar dan toch weer met een extra netwerkkabel. Ik moet toch aan die extra kabel ben ik bang. Tenzij allemaal gedoe met switches enzo.Dank Stefan.1997

Reputatie 6
Badge

Apple Tv werkt ook prima via WI

Reageer