Beantwoord

Vooruit spoelen tijdens begin gemist?

  • 1 December 2018
  • 12 reacties
  • 2198 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Laatst probeerde ik begin gemist, maar het viel mij op dat ik wel terug kon spoelen, maar niet voorruit.
Klopt dit? En zo ja waarom is dat zo?
Bij ziggo kon je wel voorruit spoelen behalve reclames.
icon

Beste antwoord door Brian 6 December 2018, 14:17

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Hi @MarfD Ik geef je graag meer duidelijkheid! Of je vooruit kan spoelen met Begin Gemist hangt af van de omroep. Bij NPO 1, 2 en 3 en een aantal andere zenders kan dit bijvoorbeeld wel maar inderdaad niet bij alle zenders.
Reputatie 1
Ziggo had precies hetzelfde. Wilde je een programma terug kijken kon je niet voorruit spoelen. En soms begon het terug kijken niet exact bij het betreffende programma en moest je 10 minuten naar het vorige programma kijken.
Bij ziggo hebben ze dit opgelost door het voorruit spoelen toe te staan behalve als de reclames beginnen. De decoder stopt dan met voorruit spoelen.
Kunnen jullie dit ook niet implementeren?
Reputatie 7
Hi MarfD,

Voorlopig is dit bij T-Mobile Thuis nog niet mogelijk. Maar het goede nieuws is: we zijn constant bezig met het nog beter maken van de TV-mogelijkheden. Wie weet komt het dus in de (nabije?) toekomst op de TV Box te staan!
Reputatie 7
Badge +4
@MarfD Dit soort wensen zijn belangrijk. Het is input die gebruikt wordt binnen T-Mobile. Ontwikkelaars kijken ook mee op het forum. Om het inzichtelijk te houden wordt daarvoor het wensentopic gebruikt. Hierin kun je al jouw wensen en feedback kwijt. Daarin wordt ook aangegeven wat er met een wens - al dan niet - gebeurd.

Goede suggestie trouwens. Zou fijn zijn om dit soort services volwassener te maken. Zou ook tof zijn om Anywhere en de STB meer gelijk te trekken qua diensten.

Ik zie dat jullie gebruikerswensen aan het inventariseren zijn...pauzeren en doorspoelen, ook door reclameblokken, staat bij mij helemaal op nummer 1. Het niet meer mogelijk maken om zenders door te spoelen betekent dat ik niet meer ga kijken. Ik vind reclames een waste of my time. Dus, of het doorspoelen wordt weer ingevoerd, of ik ga wel Netflix kijken of BBC ofzo. Of een film downloaden van Bittorrent als ik tegen een reclameblok aanloop. Keuze is aan de commerciële zenders.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @richdenhaag, ik heb het eerste topic waarin je hebt gereageerd van een reactie voorzien. Probeer het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aankaart, zo houden we alles overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! Thanks alvast voor je medewerking! 😄

 

Als het doorspoelen niet geïmplementeerd wordt zal ik afzien van TV via T-mobile. Dit lijkt mij een basis functie. Mochten jullie beta testers nodig hebben dan wil ik mij bij deze als vrijwilliger melden. 

Reputatie 7

Hi @Shadowfly, tof dat jij uit jezelf voorstelt om testpersoon te willen zijn! Wanneer wij dit willen testen, dan zullen wij daar zeker een oproep van op de Community plaatsen. Zoals Jason in het bovenstaande topic al heeft aangegeven, geldt het overigens voor alle providers bij de functie Live TV en Pauzeren, Begin Gemist etc. dat reclameblokken niet doorgespoeld kunnen worden. Ik hoop dan ook enorm dat - zodra dit bovenaan onze planning staat - jij met veel plezier deze functie voor ons kunt gaan testen. Als jij ook nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat ze dan vooral weten! 😊

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Na 4 jaar besloten om weer T-mobile/Odido te proberen en tot mijn teleurstelling is deze functie nog steeds niet ingebouwd?

Jullie zien dat veel mensen zich eraan irriteren. Voorruitspoelen hoort toch gewoon een basic functionaliteit te zijn. Ik irriteer me er mateloos aan.

Jullie leveren een halve 'terugkijk' dienst. Terugkijken wanneer je wilt, alleen wel een halve film opnieuw moeten kijken als je die voorheen halverwege was gestopt.👍

Reputatie 7
Badge +6

@MarfD Bij terugkijken kun je alleen NPO-zenders en nog een handvol kanalen doorspoelen. Welke dat precies zijn, zie je aan het >>-icoontje in het zenderoverzicht. Als je cloudopnemen gaat gebruiken, kun je opnames altijd doorspoelen. Misschien is dat iets voor je.

Reputatie 1

Ja maar waarom is dit probleem nog niet aangepakt odido?

Bij ziggo kon het eerst ook niet, maar zij hebben het dus wel voor elkaar gekregen om vooruit spoelen mogelijk te maken bij commerciële zenders. Behalve als je bij het reclameblok komt, dan wordt vooruitspoelen uitgeschakeld. 

Zo zou het ook moeten werken bij odido.

Reputatie 7
Badge +16

Het heeft te maken (onder andere) met licenties. Sommige providers hebben blijkbaar wel extra financiën vrij kunnen maken om zulke licenties op te kopen en andere weer niet. Zendergroepen dienen hiervoor zelf overeenstemming te bereiken met de desbetreffende partijen. Ik kan hier verder niet echt een inhoudelijk antwoord op geven behoudens dat je voor nu gebruik kunt maken van Cloud Opnemen als je van vooruit spoelen op commerciële zenders wilt kunnen genieten. 

Reageer