Beantwoord

Vooruitspoelen Entone werkt niet goed

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Ik heb de laatste paar maanden last van als ik een gepauzeerd programma weer afspeel en dan vooruitspoel dat ik een melding krijg bij weer afspelen of ik terug wil naar live tv. Op de achtergrond blijft het doorspoelen doorgaan. Dan annuleer ik het en probeer het dan weer opnieuw. Dat werkt dan wel soms weer. Het is niet altijd, maar wel vaak dat dit voorkomt. 

Ik heb gechecked op firmware, maar die is bij en ik heb ook een reset en stroom er af gedaan. Maar dat heeft niet mogen baten. 

Ik zou graag zien dat dit probleem wordt opgelost.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 October 2020, 17:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rpvanderwiel, welkom op de Community!

Graag los ik dit probleem voor je op, goed dat je het meldt. Ik vermoed dat dit een tijdelijke bug is die in de onderlinge digitale communicatie zit. Omdat zowel het modem als de aangesloten TV Box meer dan een maand onafgebroken online zijn, wil graag testen of het daaraan ligt. Zou je het volgende willen proberen, alsjeblieft?

Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Werkt het nog niet? Laat me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op!

Hi Jason,

Zojuist acties uitgevoerd en even getest. Het lijkt er nu op dat het heeft gewerkt. Ik laat het over een week of twee nog meer weten. Dank alvast voor de input tot nu toe!

Groet,

Roger

Reageer