Beantwoord

Vragen over TV Anywhere App


Hoi,

Nu Knippr ten einde loopt ben ik aan het zoeken naar een alternatief. Dat zou de TV Anywhere app kunnen zijn, vandaar dus wat vragen:
- ik gebruik nu Samsung Dex met de Android Knippr app. Ik neem aan dat de TV Anywhere App ook op Dex gaat werken? (Android 8.0 op Galaxy S8)
- kan je op de App ook programma's terug kijken in de tijd, bijv. een film van 3 dagen geleden bekijken? Of ben je gebonden aan opnemen (ouderwets!) of real-time kijken?
- kan ik met hetzelfde account zowel op Android als een iPhone kijken?
- kan ik ook TV kijken via een niet T-mobile(thuis) wifi verbinding?

Alvast bedankt voor beantwoorden,

Gr. Harmen
icon

Beste antwoord door Brian 11 April 2018, 10:59

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Hey Harmen, we bieden je graag dat alternatief! De TV Anywhere app is geschikt voor Android en iOS en werkt prima via Chromecast. De Samsung Dex ziet er tof uit maar ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of de app hier ook op werkt. Op de website van Samsung zie ik een aantal specifiek ondersteunde apps staan en de kreet 'Dex werkt met de meeste apps'. We hebben de TV Anywhere hier in ieder geval niet speciaal voor ontwikkeld.

Op dit moment kan je met de TV Anywhere app alleen nog real-time kijken maar we zijn bezig met mogelijkheden om ook terug te kunnen kijken. Je kan de app op 3 verschillende apparaten gebruiken, dus een combinatie van Android en iPhone is geen probleem!

Je kan met TV Anywhere zeker ook buitenshuis kijken, zelfs in heel Europa! Om gebruik te kunnen maken van de TV Anywhere app heb je wel een Internet + TV abonnement van T-Mobile Thuis nodig. Je vindt de mogelijkheden op onze website!
Bedankt voor de info.

Ik heb de app geïnstalleerd en op Dex gedraaid. Tot en met het inlogscherm werkt het (full screen). Omdat ik echter geen TV klant ben (alleen internet) kan ik natuurlijk niet inloggen.
Misschien kan ik een maandje mijn abo uitbreiden met TV om te testen.
Ik ga er over nadenken. Er is natuurlijk ook jullie concurrent KPN Play...
Reputatie 7
Badge +1
Persoonlijk vind ik nog altijd de app van Ziggo het beste, heb deze in het verleden toen ik een tijd klant was van Ziggo deze gehad, steekt werkelijk met kop en schouder ver boven de rest uit.
Zelfs boven die van KPN en Telfort
Ik heb al internet van T-mobile en dat wil ik voorlopig behouden. En met Ziggo wil ik helemaal niks meer te doen hebben.
Reputatie 7
Hi Harmen, hmm dat klinkt veelbelovend! Je kan het zeker een maandje proberen, stuur maar even een bericht als je de gok wil wagen dan zet ik de TV bundel voor je aan en dan komt er een TV Box naar je toe! 😉
Ik wil eigenlijk helemaal geen TV Box hebben. Mijn TV-kijken draait nu om mijn smartphone + Dex (die via hdmi aan mijn TV hangt). Hiermee kijk ik dus ook Netflix of Youtube of wat dan ook.
Een extra kastje wil ik niet.
Is het mogelijk om geen kastje te krijgen, alleen login-gegevens voor T-mobile TV Anywhere zodat ik de app kan testen?
En kan ik na een maand e.e.a weer opzeggen als het mij niet bevalt?
Reputatie 7
Hey Harmen, je kan TV Anywhere niet "los" activeren, deze is onderdeel van het TV Pakket, maar je hoeft de TV natuurlijk niet per se te gebruiken om gebruik te kunnen maken van TV Anywhere! Voor Interactieve TV met TV Anywhere betaal je € 15,- per maand en je kan deze op elk moment weer opzeggen met een maand opzegtermijn. Als je het niks vindt dan ben je in het ergste geval dus éénmalig iets meer dan € 15,- euro kwijt (afhankelijk van wanneer je op zou zeggen) 🙂
Komt er nog eens een mogelijkheid om met TV Anywhere een opname te progammeren ?
Reputatie 7
@oldtimer65, ik verwacht het in iedergeval dit jaar nog niet, maar het is wel een leuke toevoeging
Dank voor yw vlotte reaktie. Ben zeer te spreken over mijn abbo , maar wat ik graag zou zien is om op de ab een fysieke knop te hebben om te switchen tussen radio en tv ipv in het menu te gaan .
Zie dit svp als opbouwende kritiek.
wat ik graag zou zien is om op de ab een fysieke knop te hebben om te switchen tussen radio en tv ipv in het menu te gaan
Daar ben je niet de enige in, dit punt staat in de wishlist voor T-Mobile Thuis. 😉
Ik gebruik inmiddels de TV anywhere app gedurende bijna een jaar. Eea werkt naar behoren (via Galaxy S8 en DeX). Nu kom ik tot de ontdekking (denk ik) dat het aantal zenders in de app veel minder is dan via de decoder. Mijn vragen zijn:
  • klopt dit?
  • zo ja, waarom?
  • en zijn er plannen om het aantal zenders in de app uit te breiden?
als het klopt ben ik bang dat ik toch die decoder moet aansluiten. Of indien mogelijk via de browser en Chromecast ?

alvast bedankt !
Reputatie 7
Ja dat klopt. Tv anywhere heeft minder zenders dan via de stb. Dit heeft te maken met de uitzend rechten.
en ja het is de bedoeling om het gelijk te trekken alleen gaat er wat tijd overheen vanwege lopende contracten en onderhandelingen ect.
Reputatie 7
Badge
@Harmen70 we gaan binnenkort een aantal zenders toevoegen. Zijn er specifieke zenders die je mist? Binnenkort volgt er meer info over de zenders die toegevoegd gaan worden.
Eigenlijk alle zenders. Vind het raar dat het zenderaanbod in de app wordt beperkt.
Maar goed, ik mis Belgische en Duitse zenders. En BBC.
Ik hoop dat jullie hier echt iets aan gaan doen. Niet iedereen zit te wachten op zo'n tv box in huis.
Reputatie 7
Badge +1
@Hans-Juriën Waarom niet de zelfde structuur toepassen zoals b.v. Ziggo en/of KPN doet, ik weet nog van de tijd bij Ziggo enkele jaren geleden je daar ook moest inloggen en het aantal zenders gelijk was aan je abonnement.
iets dergelijks zou ook handig zijn bij T-Mobile, en jullie hebben meteen er een aantal blije klanten bij denk ik😀
Ik heb net noodgedwongen toch maar die tv box aangesloten. Heb nu alle zenders, maar kan weer niet 7 dagen terug in de tijd om een gemist programma te zien. Dat is zo mooi aan die app.
Het is het helaas allemaal net niet.
Reputatie 7
Badge +1
Helaas blijft de tv box momenteel behoorlijk achter wat mogelijkheden betreft bij de concurrentie, maar blijven hopen misschien wordt het ooit beter
Of overstappen naar bijv KPN voor TV en mobiel. Maar of het daar beter is?
Reputatie 7
Badge +1
Dat is maar de vraag, dan krijg je zo iets als "buurmans gras is groener" of KPN beter is durf ik niet te zeggen persoonlijk heb ik er altijd een vorm van afkeer tegen gehad, vergeet niet dat ze bij gelijk pakket vaak stukken duurder zijn dan de concurrentie.
Of je moet hun budget provider Telfort b.v. nemen echter daar krijg je weer weinig zenders, net als bij Tele2, wat wel vaak scheelt is alles bij een provider afnemen zowel mobiel als vaste producten, helaas zie je tegenwoordig door de bomen het bos niet meer.
Mee eens. Ik ben op zich wel tevreden over Thuis en mobiel. Je krijgt wat voordelen als je beide hebt. En qua TV heb ik nu diverse opties, veel zenders real time kijken, of voor een wat beperktere set zenders terug kunnen kijken via de app.
Het enige waar ik zwaar in teleurgesteld ben is dat Tmobile mij nooit heeft verteld dat je voordelen krijgt als je meerdere abonnementen hebt. Dat ontdekte ik recent, aan het eind van mijn mobiel abonnement. Zit nu dus te twijfelen of ik toch ga overstappen.
Reputatie 6
Badge
Eigenlijk alle zenders. Vind het raar dat het zenderaanbod in de app wordt beperkt.
Maar goed, ik mis Belgische en Duitse zenders. En BBC.
Ik hoop dat jullie hier echt iets aan gaan doen. Niet iedereen zit te wachten op zo'n tv box in huis.

Dat is al eerder voorbij gekomen en het antwoord is dat je voor streamen aparte uitzendrechten moet afnemen zoals ook hier gepost: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/vragen-over-tv-anywhere-app-299684#post1481527
BBC gaat volgens mij sowieso niet lukken (mag niet van de BBC iirc).
Zo zaligmakend is de app nou ook weer niet: toen de 'grote tv storing' was liep de app stream echt niet soepel vanwege de drukte. (normaal gesproken loopt ie wel vrij prima, zonder noemenswaardige buffer problemen)
Reputatie 7
Mee eens. Ik ben op zich wel tevreden over Thuis en mobiel. Je krijgt wat voordelen als je beide hebt. En qua TV heb ik nu diverse opties, veel zenders real time kijken, of voor een wat beperktere set zenders terug kunnen kijken via de app.
Het enige waar ik zwaar in teleurgesteld ben is dat Tmobile mij nooit heeft verteld dat je voordelen krijgt als je meerdere abonnementen hebt. Dat ontdekte ik recent, aan het eind van mijn mobiel abonnement. Zit nu dus te twijfelen of ik toch ga overstappen.


Bedankt voor het delen van dit gevoel! Wij willen het natuurlijk van de daken schreeuwen dat we Klantvoordeel aanbieden. Ik verwacht dat we in de toekomst dit voordeel wat duidelijker onder de aandacht brengen bij onze klanten. Voor nu wil ik het in ieder geval benadrukken dat ons combinatievoordeel het beste van de huidige markt is. Wij bieden namelijk voordeel op alles! Korting op je maandfactuur (mobiel), hogere snelheid vast internet (of korting als er geen hogere snelheid mogelijk is), korting op extra TV pakketten en extra data op je mobiel. Het mooiste is dat je hierbij niet per se TV en vast Bellen in je pakket hoeft te hebben om het voordeel te krijgen, zoals alle andere providers vragen.
Reputatie 6
Badge
😂"het beste van de huidige markt" ...

Het is veel dingen maar 'het beste' is het niet. Ipv echte voordelen krijg je minimale extra's en kortingen op 'alles'.
Misschien BEN abo's ook erbij betrekken zodat je geen nieuwe Go abo aangesmeerd hoeft te worden met 'voordelen' waar niemand op zit te wachten (zag dat je bij Simyo ook voordeel krijgt als je bij KPN voor vast internet zit bijv. en ook bij KPN hoef je geen tv erbij te hebben zie ik).
Zoals al vaker aangehaald: het is weer meer wat je niet nodig hebt maar niet onderuit kunt, voor hogere prijzen (zoals onbeperkt sms a €1,50 ipv 100 gratis. Wie sms't er tegenwoordig nog dat je onbeperkt sms nodig hebt en met 100 niet af kunt. 120 minuten of onbeperkt: de keuze is reuze 😄. Nog een half uur afgesnoept ook van 150 naar 120 bij het instap abo en bijna de dubbele prijs).

Reageer