Beantwoord

Waar is mijn nieuwe decoder?

  • 4 November 2019
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 6

Ik heb vrijdag mijn ontvanger met opname functie terug gestuurd naar jullie. Deze is vandaag afgeleverd en ik zal 1 dezer dagen wel een melding krijgen.

 

Toen ik donderdag belde heb ik die laten veranderen naar een normale ontvanger. Echter mijn vraag, wanneer wordt deze verstuurd? Kan nou boven geen tv meer kijken.

Verder zou ik het 2e ontvanger gratis hebben zolang het abonnement liep, echter is deze korting nu verdwenen. Kunnen jullie hier eens naar kijken en eventueel aanpassen? Dankjewel.

 

Owja toen ik het internet abonnement omhoog gezet had, werd me verteld dat het geen verdere verandering zou zijn van mijn abonnement.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 November 2019, 13:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Net bericht gehad. Decoder komt morgen,blijft alleen de vraag over de korting over.

Reputatie 6

Nou, met de helpdesk kom ik ook niet verder. Feit blijft dat de 2e ontvanger ook gratis zou zijn. Dit is nu dus niet meer het geval. Gelieve te corrigeren.. @Brian Kun je hier eens naar kijken aub? Dankjewel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi@Glassertje,

 

Ik begrijp van Brian dat hier gelukkig al naar gekeken is en er elf keer € 5,- vergoed wordt! Blij te horen dat het nu opgelost is, in ieder geval qua maandbedrag. :smile: Als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten elke dag voor je klaar!

Reageer