Beantwoord

Waar vind ik gratis films in de Videoshop?

  • 15 February 2017
  • 12 reacties
  • 38636 Bekeken

je moet op on demand klikken en dan op videoshop dan zou je gratis films hebben maar ik zie alle films maar kan niet zien of ze gratis zijn hoe werkt het
icon

Beste antwoord door Gino 17 February 2017, 10:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Hi @Ronald1965,

Je moet nog even naar beneden scrollen als je in die videoshop bent, bij 'genre' is er dan een optie: Gratis. Die moet je hebben! Ik kan je alvast verklappen dat er erg leuke films bij zitten. 😃
Ik zie dat bepaalde films gratis zijn dan klik je erop, maar dan staat ik moet betalen pincode invoeren.
Reputatie 7
Hi genaida,

Excuses hiervoor, dit was inderdaad een foutje. Dit is nu rechtgetrokken. Je hoeft niet te betalen voor de gratis films natuurlijk. Veel kijkplezier!
Prima actie 2 gratis films, gezellig zakje chips er bij. Jammer dat je wel moet betalen voor de gratis film, nog steeds niet ik een code invoeren.
Reputatie 7
Hoi Remon!

Dat is inderdaad wat ik jou graag wil bieden, een lekker ontspannen avondje op de bank en een gratis film kijken. De films Corbin Nash en Escape Room zijn in oktober gratis te kijken. Er was inderdaad een foutje in het systeem waardoor jij voor deze films moest betalen, excuses hiervoor. Dit hebben we snel opgelost. Mocht je toch betaald hebben, krijg je dat geld van ons terug. Plof dus lekker op die bank en geniet van de films!
Net weer geprobeerd maar ik moet nog steeds betalen voor deze 2 films.
Hoi Remon73.

Dat was hier ook het geval, maar een powerflip heeft het verholpen, dan is de huur wel €0,-

Zou je de stroomkabel en de internetkabel even uit de decoder willen halen? Sluit na zo'n 10 seconden de stroom weer aan, zodra de tv je een melding geeft, kan de internetkabel er ook weer in.

Laat je weten of dat voor jou ook geholpen heeft? 🙂
Kaassaus bedankt.
Gelukkig weten klanten wel wat ze moeten doen om aan een actie mee te doen. Het werkt, jammer dat 't mobile deze kans mist.

Nogmaals bedankt Kaas.
Graag gedaan Remon, fijn dat het voor jou ook werkt. Geniet van de films. 😃
Hier hetzelfde probleem, kan via on demand bij genres geen gratis films vinden. Ook na een powerflip geen gratis films...
Reputatie 7
Badge +1
Gratis films hebben vaak een beperkte datum om te kijken, zo waren de Valentijnsfilms te zien van 14 tot 20 februari 2019 daarna verdwijnen ze uit het gratis aanbod.

Zelf maak ik er nooit gebruik van aangezien ik niks om films en series geef en er dan ook zeer zelden of nooit naar kijk.
Reputatie 7
De gratis Valentijn films zijn inderdaad niet meer te vinden, volgend jaar weer een nieuwe lading romantische films! 😉 Wél blijven we regelmatig nieuwe gratis films toevoegen!

Reageer