Beantwoord

waardeloos tv box werkt niet

  • 27 September 2019
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

mijn tv box werkt niet bij installatie bij oplevering 20 september het is degeen met harddisk, backoffice doet er al ruim een week over om een nieuwe toe te sturen!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 29 September 2019, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Arien1970,

Dat klinkt niet als een goede start. Natuurlijk kan er eens iets kapot zijn, maar dit moet toch sneller kunnen? Webcare kan de status voor je nakijken. Zij lezen mee op dit klant-helpt-klantforum en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur.

Wist je dat je met de T-Mobile TV Anywhere app toch TV kunt kijken? Via de app zijn er meerdere mogelijkheden om het signaal naar jouw TV te streamen. Via:
  • AppleTV
  • Chromecast
  • Mirrorcast
Het is niet optimaal, maar zo kun je veel zenders toch bekijken.
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Arien1970,

Waarschijnlijk heb je te maken met onderstaande probleem, er wordt gewerkt aan een oplossing:

Storing tv box met opnamefunctie

Mvg. Marcel