Waardeloze televisie van Tmobile

  • 14 March 2020
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1

Bij overstap van Telfort naar Tmobile expliciet een aantal zaken nagevraagd:

  • Ja, tv programma’s kunnen opgenomen worden. Er werd op dt moment druk getest, en tegen de tijd dat ik de aansluiting geleverd ging worden zou iedereen dit kunnen. Let op: opleveringsdatum was 17/1
  • Ook netflix was geen probleem, kon gewoon worden gebruikt via het kastje. Op mijn explicite vraag dat ik dus niets anders nodig had want geen tv werd bevestigend beantwoord.

En in beide gevallen blijkt er dus helemaal niets van te kloppen. Hierdoor voel ik mij toch wel flink belazerd.

Internet snelheid wordt ook geniet geleverd, meerdere keren over gebeld.. maar iedere keer moet er iets naar de technische dienst. Je wordt nooit teruggebeld (wat ze altijd beloven) en de gestelde termijnen worden nooit gehaald.

Het terugkijken van televisie programma’s werkt ook bijna nooit, of er is maar een heel beperkte selectie. 

Al met al verschrikkelijk teleurgesteld in tmobile.. dit was een eenmalige fout die we zsm weer gaan herstellen. Dit is niet te vergelijken met wat andere providers bieden en welke service zij leveren.


3 reacties

Reputatie 3

Bij overstap van Telfort naar Tmobile expliciet een aantal zaken nagevraagd:

  • Ja, tv programma’s kunnen opgenomen worden. Er werd op dt moment druk getest, en tegen de tijd dat ik de aansluiting geleverd ging worden zou iedereen dit kunnen. Let op: opleveringsdatum was 17/1
  • Ook netflix was geen probleem, kon gewoon worden gebruikt via het kastje. Op mijn explicite vraag dat ik dus niets anders nodig had want geen tv werd bevestigend beantwoord.

En in beide gevallen blijkt er dus helemaal niets van te kloppen. Hierdoor voel ik mij toch wel flink belazerd.

Internet snelheid wordt ook geniet geleverd, meerdere keren over gebeld.. maar iedere keer moet er iets naar de technische dienst. Je wordt nooit teruggebeld (wat ze altijd beloven) en de gestelde termijnen worden nooit gehaald.

Het terugkijken van televisie programma’s werkt ook bijna nooit, of er is maar een heel beperkte selectie. 

Al met al verschrikkelijk teleurgesteld in tmobile.. dit was een eenmalige fout die we zsm weer gaan herstellen. Dit is niet te vergelijken met wat andere providers bieden en welke service zij leveren.


Dat er geen Netflix integratie is en ook niet komt is algemeen bekend al is het vervelend dat je verkeerd bent geïnformeerd. En dat er over opnemen een toezegging wordt gedaan die niet wordt nagekomen is natuurlijk ook slecht. 

het tv product is idd veel minder dan bij KPN of Ziggo,  daarover lopen veel topics en kun je ook lezen op tweakers. Dat je heel weinig kunt terugkijken is een feit en staat in veel topics gemeld.over het internet ben ik wel tevreden, zelfs in het 750mb tijdperk haalde ik al iets meer dan 1000. Zeer stabiel ook en goedkoop.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben al verschillende jaren klant bij T-Mobile thuis kom nog uit de tijd dat het Vodafone thuis was, heb hier nog een FHD tv staan en zoals @Doornekamp33 aangeeft is het beeld beter dan bij Telfort, kennissen zitten bij Telfort en het valt me op dat het beeld daar lang niet zo strak is, ook zij hebben glasvezel met de witte a.b.

 

Maar het beste beeld in mijn beleving was nog steeds toen het nog van Glashart media kwam

 

Wat het opnemen betreft deze optie heb ik niet ook heb ik geen Netflix of andere streamingdienst de reden is dat ik het geld er niet voor over heb en series of films kunnen me nou niet echt bekoren heel af en toe maak ik gebruik van de optie “terug kijken”  wel zou ik i.pv. opnemen in de cloud een andere optie zien; een box met een ingebouwde ssd van b.v. 512 GB of groter en dan de box voorzien van ingebouwde WiFi voor kijken op meerdere apparaten.

Ik kom ook van Telfort aan, en ik ben juist tevreden met T-Mobile TV, meer zenders die mij aanstaan, opnemen doe ik op de Entone box, hoef ik niet zo nodig overal te kunnen kijken, terugkijken doe ik ook eigenlijk nooit, en ja het kan alleen bij de NPO, SBS en RTL zenders, of via een uitzending gemist app en RTL via de gids.

 

En voordeel, beeld is vele malen beter dan bij het huidige Telfort, voorheen had ik de oude glasverbinding en dat was toen een stap terug met het nieuwe systeem.

 

Netflix, tja dat zou de verkoopafdeling eens goed tussen de oren moeten krijgen, dat gaat idd niet.

En wat het nieuwe opnemen betreft, dit had vorig jaar al ingevoerd moeten worden, maar er kwam zoveel ellende tussendoor dat het steeds verder is opgeschoven, en het huidige tijdschema Q1 redden ze ook niet.

 

Tja dus het kost minder dan Telfort en je krijgt ook minder, dat klopt wel en bij problemen duurt alles iets langer, dus ook in deze, alle waar naar zijn geld.

Reageer