Beantwoord

Waarom geen 1080i recorder meer?

  • 21 October 2020
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 2

Van een hd recorder terug gegaan naar een klein tv kastje en teleurgesteld in het het beeld.. helaas kan t mobile geen hd recorder meer leveren die wel 1080p gaf en veel beter beeld en blijft hangen aan kastje uit de vodafone tijd met uodates en het 1080i  signaal... een 4k oled scherm word toch een stuk minder blij van een 1080i signaal.. erg teleurgesteld normaal tv kijken..en helaas nog tot juni 2021 contract.. en de verkoper maar zeggen nee hoor meneer beeldkwaliteit is t zelfde.. medewerker kon niks beteken voor me, hoop dat t mobile hier toch een oplossing in gaan zoeken.. of ben ik niet enige die hier teleurgesteld in is.. we leven in 2020 8k schermen zijn in de maak en t mobile blijft met 1080i komen...

icon

Beste antwoord door apis4 22 October 2020, 01:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Van een hd recorder terug gegaan naar een klein tv kastje en teleurgesteld in het het beeld.. helaas kan t mobile geen hd recorder meer leveren die wel 1080p gaf en veel beter beeld en blijft hangen aan kastje uit de vodafone tijd met uodates en het 1080i  signaal... een 4k oled scherm word toch een stuk minder blij van een 1080i signaal.. erg teleurgesteld normaal tv kijken..en helaas nog tot juni 2021 contract.. en de verkoper maar zeggen nee hoor meneer beeldkwaliteit is t zelfde.. medewerker kon niks beteken voor me, hoop dat t mobile hier toch een oplossing in gaan zoeken.. of ben ik niet enige die hier teleurgesteld in is.. we leven in 2020 8k schermen zijn in de maak en t mobile blijft met 1080i komen...


1080p bestaat niet in (NL) tv land, het signaal is 1080i of 720p. Dat de decoder er 1080p uitstuurt betekend alleen dat ie het binnenkomende 1080i signaal heeft ge-deïnterlaced ipv dat de tv het doet …. [Digitenne doet overigens wel 1080p bijv. maar de originele bron blijft 1080i]

Dat het oude kastje véél beter beeld gaf is dan ook denkbeeldig (tenzij natuurlijk al omgezet naar het nieuwe TV platform, al zou nou juist dat wel in 1080p zijn [wederom: niet van oorsprong]… met beroerde bitrates ervoor in ruil)

Reputatie 2

Ok dan zal ik waarschijnlijk met deze box paar keer storing gehad hebben.. dank voor je reactie 

Reageer