Waarom is film 1 zo duur?

  • 27 November 2020
  • 6 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 3

Viel me op als ik via prime wat al 2,99 p maand is daar ook film 1 voor 5 eu per maand kan hebben, waarom is het hier 15 dan? , zelfs bij losse film 1 app kost het 9,99 🤔 en op prime bevat het nog 8 film 1 kanalen ook .. 😅

Maarja aan film 1 heb je sowieso weinig. 😂


6 reacties

Reputatie 3

Gaan ook geruchten dat hulu internationaal gaat, dat zou netflix wel de kop kosten denk ik zo 😅 mja moet zeggen ik kijk geen van allen, alleen mn moeder kijkt, ik had prime meer gekocht voor de andere voordelen, en ja apple zit er gewoon bij.. die hebben nog wel even nodig. En ervaringen met black friday en amazon + klanten service waren 👍. Net zoals bol de beste chat bot heeft haha, mja was belletje over een klein vraagje werd netjes te woord gestaan in het nederlands. 
 

en netflix met amerikaanse vpn en proxy is beter te doen ook ☺️@TAVL 

Reputatie 7
Badge +4

Hulu gaat niet internationaal. Dat is onlangs aangegeven op een cal met shareholders. Disney vindt de merknaam en de constructie niet handig. Hulu heeft namelijk niet enkel Disney/Fox/FX/ABC/andere Disney merken content, maar ook een deal met onder andere Universal en Sony. Dat is lastiger voor het internationale spectrum. Disney heeft daarom een andere naam en streamingservice in gedachten. Dit is Star, wat van oorsprong Indiaans is. Dit bevat dan de ‘overige’ Disney content die niet op Disney+ verschijnt. Zegge R-Rated en hoger of niet in Disney profiel passend. 

Tel daarbij op dat de internationale Fox Sports kanalen omgedoopt zullen worden naar ESPN, waarbij ook in Nederland. Waarschijnlijk begin komend jaar. Fox kunnen ze immers niet meer gebruiken. Daarmee komen wij gelijk te staan aan de US strategie, waarbij je pakketkorting krijgt als je meer Disney streaming services af gaat nemen; Disney+, Star en ESPN. 

Overigens hebben wij in Europa al enkele Hulu series op Disney+. ;)

En ja, VPN en Netflix is een verademing. Maar heb nu al te weinig tijd om te kijken. ;) En als ik een film echt de moeite waard vindt, dan kijk ik hem liever op 4k blu ray met een goede bitrate, betere HDR en een ongecomprimeerde Atmos. Dát is echt fantastisch en daar lopen de streamingdiensten in Europa erg achter. 

Reputatie 3

@TAVL ahjoh ik heb ook niet de tijd om te kijken hoor, vond netflix wel irritant met hun 13 euro als je 4k wilt en van prime vind ik het menu best slordig, disney is wel leuk soms, apple tv tsja 😅

Reputatie 7
Badge +4

Ach, beetje switchen tussen apps en je kunt altijd wat kijken. In ieder geval beter dan de meeste meuk op lineaire tv. ;)

Reputatie 3

Haha agh op apple box werkt tv anywhere app soort van interactief wat wij niet eens hebben vgm 😅 was goed boxje dat

Reageer