Beantwoord

Waarom zit npo nieuws en npo politiek niet i het basispakket?

  • 3 October 2017
  • 5 reacties
  • 904 Bekeken

waarom zit npo nieuws en npo politiek niet in het basispakket rest van de zenders die in infotainment pakket zitten bekijk ik nooit om 3,75 extra te betalen is me te duur .Pakket herzien lijkt me de beste optie en npo nieuws en npo politiek in het basispakket toe te voegen.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 6 October 2017, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Want?

Waarom zou een bedrijf met miljoenen klanten zijn pakket moeten aanpassen omdat één persoon vind dat dat moet?

Heb je aandelen in het bedrijf?
Ach ik betaal 3,75 om RTL te kunnen kijken en zo vaak kijk ik er niet eens naar...

Dat heten keuzes...
Reputatie 2
Aan de andere kant is het wel vreemd dat je een heel pakket moet bestellen om 1 gewenste zender te hebben.
A la carte tv zenders kiezen mag helaas nog niet van de Nederlandse wet, maar dit is denk ik voor de providers van tv nog de enige manier waarop je jonge klanten kan trekken en behouden, in dit tijdperk van YouTube en Netflix.
Heeft niks met de NL wet te maken, alles met de zendermaatschappijen te maken.

De zendergroepen weigeren a la carte te leveren, staat los van de wetgeving... Ze kunnen best 1 enkele zender leveren, de enige uitzondering zijn 1, 2 en 3 omdat die vanuit overheid worden geleverd. Alle andere zenders kunnen individueel geleverd worden, maar dat weigeren de maatschappijen te doen... Je moet combinaties afnemen, dus vandaar dat elk basispakket vol zit met de SBS, RTL7 etc. troep... Lang leve de 'favorieten' lijst... oftewel, 13 zenders van de 200...
Reputatie 7

@all,

Bedankt voor alle reacties! Het per zender kunnen kiezen is inderdaad een wens van vele klanten. Houd er dan wel rekening mee dat je bij een eigen TV pakket van ongeveer 15 zenders je dan zeker een euro per zender betaalt. Hoe meer zenders, hoe goedkoper. Aan alles zitten dan haken en ogen. Vooralsnog hebben alle provider een basispakket die grotendeels overeenkomt. Voor onze volledige zenderlijst klik hier.

Reageer