Beantwoord

Wanneer is voor mij in de cloud opnemen beschikbaar?

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Mijn vraag is: Hoe lang gaat het nog duren voordat voor mij in de cloud opnemen mogelijk is. Ik weet dat ik via de mail bericht wordt wanneer mijn abonnement omgezet is maar dat wachten duurt nu al maanden...  

icon

Beste antwoord door Brian 5 November 2020, 16:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Hoort al uiterlijk de volgende dag nadat abonnement in is in gegaan, geleverd te worden. 
s Avonds bellen of als bellen lastig is, zou ik naar een T-mobile winkel gaan.

 

Hoe kan ik mijn abonnement omzetten? Ik heb nog de oude kastjes en hdd om op te nemen.

 

Reputatie 7

Hi all, even een aanvulling ter verduidelijking, wat jij zegt @Flevoguy klopt helemaal maar dit geldt voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten zijn we de omzetting nog aan het uitrollen. Voor de Aria 610 TV Box zijn we hier al mee bezig, voor de Entone 510 TV Box zijn we de omzetting op dit moment aan het testen. 

@ineke39 @adalmolen Ik heb geen exacte datum maar het is on-going en zodra jullie omgezet gaan worden ontvang je zeker bericht!

Reputatie 3

Hi all, even een aanvulling ter verduidelijking, wat jij zegt @Flevoguy klopt helemaal maar dit geldt voor nieuwe klanten. Voor bestaande klanten zijn we de omzetting nog aan het uitrollen. Voor de Aria 610 TV Box zijn we hier al mee bezig, voor de Entone 510 TV Box zijn we de omzetting op dit moment aan het testen. 

@ineke39 @adalmolen Ik heb geen exacte datum maar het is on-going en zodra jullie omgezet gaan worden ontvang je zeker bericht!

Oké, maar interpreteer ik dit nu dan goed? Kunnen bestaande klanten nog niet in de Cloud opnemen?

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt. Bestaande klanten worden in batches omgezet en dat is een lopen proces. Dit wordt gegroepeerd gedaan op basis van onder andere decodertype. 

Reageer