Beantwoord

Wanneer kan ik Cloud opnemen?

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 481 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

Wij kunnen nog steeds geen 'cloud opnemen' activeren. Wanneer zal deze functie beschikbaar zijn?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 3 February 2021, 10:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @m.dejager ,

Als u gebruik maakt van het "nieuwe” T-Mobile TV kijken kunt u normaal gesproken gebruik maken van de cloud opname. Dit kunt in uw account  aanzetten via : T-Mobile Thuis account Hier vindt u alle diensten die u afneemt.

Ook kunt u hier :Alles over T-Mobile Tv kijken , hier staat ook de nodige informatie.

Wilt u laten weten of alles gelukt is?

Hi Soepkip67,

Wij maken als ik het goed heb nog geen gebruik van T-Mobile TV maar van Interactieve TV. We hebben wel al een Aria box. Zou T-Mobile TV als beschikbaar voor ons moeten zijn?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Wolk21 ,

De uitrol gebeurt nog steeds, u krijgt dan ruim van te voren vanzelf een mail met de mededeling dat u overgezet wordt. U zou ook telefonisch via klantenservice meer informatie op kunnen vragen. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Wolk21,

 

Zoals @soepkip67 inderdaad al goed uitlegde zijn wij nog steeds bezig met de uitrol van dit vernieuwde TV platform. Omdat jij een Zyxel modem en Aria TV Box in gebruik hebt, behoor jij tot de groep die als eerste wordt overgezet. De migratie gebeurt in batches, om overbelasting van het systeem te beperken en een soepele overdracht te garanderen van het Interactieve TV platform naar het T-Mobile TV platform. Wanneer jij aan de beurt bent om overgezet te worden, laten we het niet stilletjes aan je voorbij gaan. Je ontvangt een bericht van te voren dat je binnenkort wordt overgezet. Vervolgens krijg je een dag voor de migratie nog een bericht dat het zover is. 

Wanneer je bent overgezet, kan je inderdaad genieten van de functie Cloud Opnemen wanneer je deze in My T-Mobile Thuis hebt geactiveerd! :grinning:

Reputatie 7
Badge +1

Heel eerlijk gezegd zou ik er niet zo happig op zijn om overgezet te worden naar het nieuwe platform, zit hier gelukkig nog op het oude vertrouwde platform, werkt uitstekend in al de jaren dat ik het gebruik nooit problemen, gebruik de Entone 510 zonder opname functie maar hoe vaak gebruikt men dat ?  dus voor mij hoeft T-Mobile geen enkele haast te maken.

Heb ik tenminste geen last van al die ellende welke je hier lees van klanten die al wel zijn overgezet naar het nieuwe platform.

Reageer