Beantwoord

Wanneer komt de grote update

  • 11 November 2019
  • 8 reacties
  • 1046 Bekeken

Reputatie 3

Wanneer komt de grote update van Tmobile voor de tv decoders. Ik heb begrepen en gelezen dat deze na de zomer zou worden uitgerold.

Met deze update zou diverse nieuwe mogelijkheden toegevoegd worden.

het wordt wel tijd voor een update. mogelijkheden met de tv decoder van Tmobile zijn vergeleken met ziggo en kpn minimaal en zeer beperkt.

icon

Beste antwoord door Sander 15 November 2019, 09:25

Bekijk origineel

8 reacties

Eens beste Renze,

recentelijk was die aangekondigd, maar toen moest eerst zo nodig de routering omgelegd worden via Berlijn. Waarom eigenlijk? De grootste Europese switches voor het internet staan in Amsterdam…..

Maar, veel excuus en we gaan het snel doen…

Ja, ja.

Intussen blijft mijn vrouw drammen waarom dit niet werkt en dat nog niet goed is….

De techniek van T-Mobile is niet goed voor mijn huwelijk!!!

Reputatie 7
Badge +4

Het wordt zeker tijd voor een grote update. Is veel te laat naar mijn mening. Behalve dat deze verwacht wordt is er nergens een concrete toezegging gedaan wanneer de uitrol moet plaatsvinden. Het artikel in TotaalTV baseert zich “bronnen”, zoals dit forum, maar het is nooit door T-Mobile officieel bevestigd. Noch via een persbericht, noch via het artikel van TotaalTV. T-Mobile  kennende zullen ze pas kort van te voren aankondigen wanneer de update uitgerold zal worden. Tot die tijd is het pure speculatie. Helaas. Zit er zelf ook op te wachten.

Het TV platform staat trouwens los van de DTAG problematiek. Dit is niet de reden van uitstel.

Reputatie 7
Badge +15

Ik had in het nummerherkenning topic van yalerta een post gezien van Doornekamp en hij zei dat hij ergens vernomen had week 47 dus de week van 18 november. Ik weet niet waar hij dit vandaan heeft en of het klopt.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou daar persoonlijk niet op inzetten. 

Reputatie 7
Badge +1

Zelf ben ik veel meer voor de werkwijze zoals KPN die doet, en voor heen ook bij Telfort een kennis is klant bij Telfort en daar word regelmatig een update in de box geladen, meestal 1x per maand .

Wat betreft de updates voor tv is T-Mobile helaas niet al te vlug.

Reputatie 3

Begin volgend jaar gaat er iets gebeuren, zegt men.

 

https://tweakers.net/nieuws/159878/t-mobile-komt-begin-volgend-jaar-met-cloudopnames-voor-tv-dienst-thuis.html

Ik had in het nummerherkenning topic van yalerta een post gezien van Doornekamp en hij zei dat hij ergens vernomen had week 47 dus de week van 18 november. Ik weet niet waar hij dit vandaan heeft en of het klopt.


Daar zou ik zeker niet op inzetten, ergens week 47 zou de uitgestelde Zyxel update worden uitgerold, die voor de nummer herkenning moet zorgen.

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Ik zie twee vragen in dit topic, ik zal ze beide uitleggen.

 

Wanneer komt de upgrade van de Zyxel, zodat nummerherkenning weer goed werkt?

Dit gebeurt in de nacht van 20 op 21 november. Lees er alles over in dit topic: Onderhoud november (Zyxel upgrade).

 

Wanneer komt het nieuwe TV platform?

Alhoewel de details nog niet bekend zijn, hebben we een tipje van de sluier opgelicht. Begin 2020 zullen we het introduceren. Lees meer in dit topic: T-Mobile Thuis TV in de cloud?

Reageer