Beantwoord

Wanneer TV Anywhere voor desktop/browserversie?

  • 16 September 2018
  • 12 reacties
  • 3301 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
wanneer komt tv anywhere beschikbaar voor pc en laptops, ik heb op mijn pc , laptop windows, en mijn smartphone is een windows lumia met windows 10 mobile.
prima toestel, bij jullie aangeschaft, maar tv anywhere kan er niet op draaien tot nu toe.
ik las dat tv anywhere in september 18 beschikbaar komt. het is nu dus al september!

groet gvzl


Moderator edit: per 11 oktober 2018 is de TV Anywhere webversie te bekijken! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!.
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 10 October 2018, 22:17

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge
Beste @gvzl , de 24ste is het zover. Nog een weekje wachten dus. Je kunt dan via diverse browsers (o.a. Google Chrome, Firefox, Internet Explorer en Microsoft Edge) TV kijken. Verder details volgen zodra we live zijn.
Beste Hans-jurriën,

Bedankt voor je reactie;

Dit is goed nieuws, ik ga de 22e op vakantie, prima dat ik dan vanaf de 24e in italië
van tv anywhere gebruik kan maken.
Bedankt dat jullie het uiteindelijk voor elkaar gekregen hebben.

groet, gvzl
Reputatie 7
Kijk dat is nog eens mooie timing! Alvast een hele fijne vakantie gewenst @gvzl! 🙂
Reputatie 7
Hoi @gvzl,

In dit topic werd gemeld dat de webversie van TV Anywhere 24 september 'live' zou gaan. Er is echter een kink in de kabel gekomen die we er eerst uit moeten halen. Wij willen een supergoed product bieden en zijn nu druk bezig de puntjes op de i te zetten. Ik hoop eind volgende week (eind september) een nieuwe datum in dit topic (en de rest van de Community) te kunnen melden.

Nog even geduld, maar dan hebben we een mooie nieuwe toevoeging bij ons TV aanbod!
Reputatie 1
En is de nieuwe datum al bekend ? Het begint echter wel storend te worden met deze uitspraken, met beloftes die elke keer niet worden nagekomen.
Reputatie 7
Badge
@davith Komende week zal er nog uitvoerig getest worden door ons Test-team. We hebben nog geen concrete datum, maar wellicht dat we de week daarop (weeknummer 41) dan eindelijk live kunnen.
Reputatie 1
@davith Komende week zal er nog uitvoerig getest worden door ons Test-team. We hebben nog geen concrete datum, maar wellicht dat we de week daarop (weeknummer 41) dan eindelijk live kunnen.



Zo week 41 is aangebroken, En wat is er nu weer aan de hand? omdat het er nu nog steeds niet is ?
volgens mij komt deze manier van (wat er op een andere topic ook gebeurt) bekend voor, alles maar vooruit schuiven omdat jullie het gewoon niet willen maar om de klanten te willen houden doen jullie het zo. .
Reputatie 7
Hoi @davith

Weet één ding zeker: het introduceren van de TV app voor web is iets wat wij dolgraag willen! Zo graag zelfs dat we hoopten het al eerder te kunnen uitrollen. Week 41 is nog niet om. Deze week zullen we dus meer duidelijkheid kunnen geven over de app!
Reputatie 3
Klopt: week 41 van 2019 is nog niet om ...
Reputatie 1
Klopt: week 41 van 2019 is nog niet om ...

Hahaha 😀 Als het zolang nog duurt ben ik allang weg mijn contract loopt op zijn einde nog maar een paar maanden,
Heb het wel een beetjes gehad met die beloftes
Reputatie 7
Badge
Er is zojuist in dit topic een post geplaatst dat WebTV per direct live is! Dus kijk maar snel 😉

Wil je meteen aan de slag: https://www.tv-anywhere.nl
Reputatie 7
Het officiële topic over het nieuws van de TV Anywhere webversie is nu ook live! 😃

Reageer