Beantwoord

Wazige tv gids en haperende fox sports zenders

  • 28 September 2018
  • 3 reacties
  • 856 Bekeken

Goedenavond,

Het is me sinds gisterenavond opgevallen dat ik last heb van een wazige TV gids en van haperend beeld bij de Fox Sports zenders.
De wazige TV gids letters verdwijnen zodra ik een blokje selecteer. De overige grijze blokken blijven dan wel wazig.
Wat betreft de wazige Fox Sports zenders. Zodra een voetbalwedstrijd wordt afgespeeld en het beeld op afstand van het spel staat, hapert de bal. Zodra de bal of een speler van dichtbij wordt gefilmd, is dit niet het geval.
Op de overige zenders, inclusief Ziggo Sport, heb ik hier geen last van.
De volgende link heb ik al geprobeerd maar heeft niet mogen baten. https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding/
Wat kan ik hier verder aan doen of zit er ergens buiten mijn huis een storing?

Met vriendelijke groet,

Björn
icon

Beste antwoord door Sterre 2 October 2018, 16:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
De klantenservice vragen om een factory reset, als je opnames hebt ben je die dan normaal wel kwijt.
Dit lijkt me langzaam een bekend probleem wat men niet onder controle krijgt zonder een factory reset.
Als je dat telefonisch doet zullen ze je toch weer vragen om de powerflip procedure toe te passen.
Reputatie 7
Hoi Bjorn-92,

Welkom op onze Community! Ik help je graag met jouw beeld. Ik ga er samen met jou voor zorgen dat je weer scherp kunt kijken! Goed van je dat je de tips uit de link al geprobeerd heeft. Jammer dat het niet heeft geholpen. Maar geen zorgen, ik neem het stokje van je over. Ik heb jouw verbinding gecheckt en het lijkt er inderdaad op dat deze niet helemaal goed is. Daarom zal onze technische dienst het voor je onderzoeken en oplossen. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig. Wat is het MAC adres van de TV Box? En het serienummer? Kun je mij dit in een privébericht sturen, samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer? Dan ga ik dit direct doorgeven voor onderzoek!
Hoi Sterre,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Groet,

Björn

Reageer