Beantwoord

Weer harde schijf vol

  • 29 January 2018
  • 8 reacties
  • 352 Bekeken

Reputatie 3
Het wordt echt tijd dat T-mobile een kwaliteitsslag gaat maken met die verrekte decoders (Entone). Wederom wil ik iets opnemen en wil dit niet omdat die verrekte harde schijf vol zit. Dit al eerder gehad, toen een nieuwe decoder gehad en daarna is deze een keer via de klantenservice gereset! Nu geef ik het maar op, want het probleem wordt niet opgelost. Het komt steeds weer terug.
Ook de mogelijkheden met deze decoder is beperkt. Ben van mening dat T-mobile thuis ver achterloop ten opzichte van bijvoorbeeld #Ziggo.
icon

Beste antwoord door Brian 16 March 2018, 13:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Hoi Renze

Er zit natuurlijk ook een gewone hardeschijf in deze tv ontvanger.
Zoals je in een computer dat als je blijft opslaan zonder op te schonen de hardeschijf vol loopt.
Misschien dat men duidelijk kan aangeven hoeveel uur je ongeveer kunt opnemen.
Maar bij de opnames heb je natuurlijk al wel een balkje staan hoeveel ruimte er nog beschikbaar is.

Ik heb het wel met je eens dat T-Mobile omtrent de ontvangers nog een flinke achterstand weg heeft te werken.
Reputatie 3
Ik had nog niks opgenomen, maar de schijf was vol. Kon niets verwijderen. Ondertussen is de schijf weer geformatteerd. We zien wel hoelang het nu duurt. Ik vind dit wel een ernstige tekortkoming van T-Mobile. Er mag nu wel eens wat gedaan worden aan deze bakjes.
Reputatie 3
Ja het is natuurlijk een verouderde techniek die T-Mobile hiervoor gebruikt.
Ze zullen vast op veel vlakken techniek en organisatie verbeteringen door moeten/willen voeren.
Misschien een idee om de volgende keer de keuze opzeggingen te doen op het bandje.
Ik heb zelf het idee dat je dan de meer ervaren medewerkers treft, die meer kennis hebben en een kortere wachttijd.
Ik weet niet of er in dit specifieke geval betere opties zouden zijn.
Reputatie 7
Hi Renze-lwd, we hebben een oplossing voor het opnameprobleem in de pijplijn zitten en we hopen dit in april "live" te kunnen zetten. Dit is nog wel afhankelijk van een aantal factoren dus het kan nog wel uitlopen maar wordt dus hard aan gewerkt! :)

@StefanT Als je kiest voor opzeggen dan krijg je een collega aan de lijn die voornamelijk als doel heeft om je als klant te behouden (daar zitten ze voor). Voor technische vragen zou ik dus echt adviseren om de "normale" klantenservice te bellen of nog beter, contact op te nemen via het forum of social media 😉
Opnemen in de cloud zoals bij KPN, Telfort, Online, NLE, Ziggo, Youphone, zou een uitkomst zijn, opnemen op een harde schijf is niet meer van deze tijd.
Reputatie 3
Dit schreef ik door de de bereikbaarheid en het kennisniveau van de klantenservice, de lijn voor opzeggen denkt meer out-of-the-box en niet met de standaard cheklist met daarin punten die je waarschijnlijk al lang hebt gedaan voordat je contact opneemt.

Ik hoop dat de verbeteringen die je eerder aangaf in prive bericht gaan lukken.
Reputatie 7
Opnemen in de cloud zoals bij KPN, Telfort, Online, NLE, Ziggo, Youphone, zou een uitkomst zijn, opnemen op een harde schijf is niet meer van deze tijd.

We zijn bezig met onderzoek naar deze optie, hoe dit toe te passen in onze systemen! Word aan gewerkt, bedankt voor je feedback. In onze Community Wishlist kun je al jouw ideeën kwijt, ik zie ze graag daar tegemoet.
Reputatie 3
Wat is de actuele planning voor dit issue?

Reageer