Beantwoord

Wegvallen van internet icm slecht en haperend TV-signaal

  • 2 december 2019
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

Op dit moment valt zeer vaak het internet signaal icm wifi weg. Tevens is dan ook het TV signaal slecht en dat uit zich in beeld opgebouwd uit blokjes. Wat is hier nu aan te doen? Diverse malen de diverse stekkers uit stopcontact gehaald, maar dat helpt niet!

 

icon

Beste antwoord door Piotr 4 december 2019, 16:29

Hey @Frederiklaan,

Dat ziet er niet al te best uit! Ik denk dat ik de oplossing voor je heb! Voer hiervoor de onderstaande stappen uit:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 

  2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom. 

  3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer er in. 

  4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan. 

Laat ons weten of het heeft geholpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Frederiklaan,

Dat ziet er niet al te best uit! Ik denk dat ik de oplossing voor je heb! Voer hiervoor de onderstaande stappen uit:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 

  2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom. 

  3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer er in. 

  4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan. 

Laat ons weten of het heeft geholpen!

Reageer