Beantwoord

Wegvallend beeld

  • 30 April 2021
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Diverse kanalen staan regelmatig op zwart. Net 5 het meeste. Kan ze dan niet aan. Ook als ik via 'begin gemist' probeer, lukt het niet. 

Sinds het omzetten naar de nieuwe gids is het laden vaak heel traag of de gids komt helemaal niet. De tv gaat dan terug naar de gewone zender. Soms moeten we wel 5-6-7 keer achter elkaar drukken om naar de gids te kunnen komen. Spijt van het omzetten. Echt heel irritant!

Hadden gehoopt dat dit zou zijn opgelost ondertussen. En ja... hebben al verschillende keren gereboot.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 May 2021, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TonnyKnapp,

Daar ga ik zeker wat aan doen, en sorry dat het signaal niet op orde is! Zo te zien heb je, na het contactmoment met onze telefonische klantenservice, inmiddels ook de andere TV Box aangesloten. Ervaar je op deze TV Box ook problemen of werkt het hier wél goed op? Ik hoor het graag en dit komt goed!

Op dit moment werkt het weer normaal. Geen zwart beeld. Laten we hopen dat het zo blijft. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Wat fijn om te horen @TonnyKnapp! Mocht het probleem onverhoopt weer oplaaien, geef het gerust aan. Voor nu nog veel kijkplezier gewenst.

Reageer