Beantwoord

Wegvallende verbinding TV

  • 9 February 2019
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Waarom word ik niet terug gebeld door T mobile maar kan ik zelf continu bellen. Sinds 3 maanden heb ik een zeer instabiele lijn waardoor met enige regelmaat alles wegvalt. De laatste 2 weken valt mijn verbinding gemiddeld 15-20 x per dag uit. Vanavond nog meer zelfs. Vorige week heb ik een nieuw modem gekregen, maar het probleem is niet opgelost. Diverse keren gebeld, het probleem aangekaart, maar ik hoor verder niets meer. Want het ligt nu bij KPN. MAW ik ben nu gewoon de pineut, want een avond tv kijken gaat niet meer, want je mist 90% van het programma.

Hoelang duurt het voordat er eindelijk met mij contact opgenomen gaat worden.
icon

Beste antwoord door Brian 14 February 2019, 15:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Rieske69, wauw in dat geval vermoed ik inderdaad dat het met je binnenkomende verbinding te maken heeft. Wanneer wij de netbeheerder voor je inschakelen is het meestal binnen 2 of 3 werkdagen opgelost afhankelijk van de oorzaak. Is het bij jou inmiddels gelukt? Zo niet stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer