Beantwoord

Wel of geen Cloud beschikbaar?

  • 12 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 174 Bekeken

Ik zie geen mogelijkheid om het Cloud opnemen aan te vragen. Als ik interactieve tv selecteer krijg ik de melding dat er geen Cloud beschikbaar is?

icon

Beste antwoord door TAVL 12 oktober 2020, 19:26

Goedenavond @Dutchfrank1967,

T-Mobile is bezig met de uitrol van hun cloudplatform en -opnamefunctie. Nieuwe klanten kunnen de opnamefunctionaliteit via My T-Mobile activeren zodra hun abonnement is ingegaan (5e per maand). Bestaande klanten worden gefaseerd omgezet naar het nieuwe platform en kunnen na omzetting cloud opname activeren. De uitrol is nog in volle gang en je krijgt een week voor omzetting bericht dat je gebruik kunt maken van de vernieuwde T-Mobile TV omgeving.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Dutchfrank1967 

Heb je een abonnement van na 14 juli of ben je al overgezet naar het nieuwe tv platform?

Reputatie 7
Badge +5

Goedenavond @Dutchfrank1967,

T-Mobile is bezig met de uitrol van hun cloudplatform en -opnamefunctie. Nieuwe klanten kunnen de opnamefunctionaliteit via My T-Mobile activeren zodra hun abonnement is ingegaan (5e per maand). Bestaande klanten worden gefaseerd omgezet naar het nieuwe platform en kunnen na omzetting cloud opname activeren. De uitrol is nog in volle gang en je krijgt een week voor omzetting bericht dat je gebruik kunt maken van de vernieuwde T-Mobile TV omgeving.

Mijn abonnement was aangevraagd op 11 juli.

Het zal dus niet lang meer duren voordat de Cloud dienst in werking gaat voor ons?

 

 

Reputatie 7
Badge +18

@Dutchfrank1967 

Dat is gewoon even afwachten helaas.

Reputatie 7
Badge +5

Daar ben ik ook bang voor. Ze zijn er druk mee in de weer en zoals het eruit ziet gaat het voorspoedig. Dus hoop dat ze verder versnellen met de uitrol. Zeker voor de nieuwere modellen TV decoder (610), zoals jij die waarschijnlijk hebt.

Helaas nog steeds geen Cloud opnemen mogelijkheid. Is er inmiddels al meer bekend?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Dutchfrank1967, Cloud Opnemen wordt mogelijk om als extra optie toe te voegen wanneer je omgezet bent naar T-Mobile TV. Ik heb gecheckt of ik kan uitvogelen wanneer jij eventueel zou kunnen worden toegevoegd aan een migratiebatch (omzetting naar TMTV), maar ik kom twee ‘oude’ abonnementen tegen die niet langer actief zijn. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin je huidige gegevens? 

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik jouw abonnement erbij kan pakken, weten we meteen of je in een aankomende batch kunt meedoen - dit kunnen we nagaan aan de hand van de apparatuur die jij thuis hebt staan (combinatie modem en TV Box). Een exact tijdstip kan ik dan niet benoemen, maar wel of het eraan komt. Alvast bedankt voor je medewerking!

Reageer