Beantwoord

Wel of geen Cloud beschikbaar?

  • 12 October 2020
  • 10 reacties
  • 294 Bekeken

Ik zie geen mogelijkheid om het Cloud opnemen aan te vragen. Als ik interactieve tv selecteer krijg ik de melding dat er geen Cloud beschikbaar is?

icon

Beste antwoord door TAVL 12 October 2020, 19:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @heuv Op dit moment is dit de groep die momenteel automatisch overgezet worden naar het nieuwe platform: DSL-klanten met een Aria 610 Interactieve TV Box, alle modems. Gezien je nog een Amulet TV Box met harddisk recorder hebt, val je buiten deze groep en kan het nog even duren wanneer jij wordt overgezet. Mocht je toch eerder overgezet willen worden? Houd hier dan rekening mee. De Amulet wordt omgewisseld voor een Aria 610. Dit zijn ook de enige boxen die aangesloten mogen staan tijdens de migratie. De eerstvolgende migratie is 7 september. Een week van tevoren ontvang je meer informatie. Wanneer de migratie is afgerond, kan je in My T-Mobile Thuis Cloud Opnemen activeren voor €5 per maand. Geen zorgen! Cloud Opnemen is dan mogelijk op alle TV Boxen. 

Mocht je dit willen? Laat het hier dan even weten, dan ga ik de migratie voor je aanvragen en de juiste TV Box jouw kant opsturen!:grinning:

Reputatie 7
Badge +1

@heuv Cloud opnemen kan alleen als u al bent overgezet naar het nieuwe platform, dit kan ook individueel aangevraagd worden een van de moderatoren pikt dat op als u aan de beurt bent.

Hou er wel rekening mee dat het nieuwe platform nog niet perfect werkt zo zijn de bitrates veel lager dan bij het oude platform op dit forum is op diverse plaatsen hierover te lezen,  dat is ook de reden dat ik zelf beslist niet naar het nieuwe platform wil.

Reputatie 1

Ik kan nog geen cloud openen toevoegen aan mijn abonnement? Is er zicht op wanneer de uitrol is afgerond?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Dutchfrank1967, Cloud Opnemen wordt mogelijk om als extra optie toe te voegen wanneer je omgezet bent naar T-Mobile TV. Ik heb gecheckt of ik kan uitvogelen wanneer jij eventueel zou kunnen worden toegevoegd aan een migratiebatch (omzetting naar TMTV), maar ik kom twee ‘oude’ abonnementen tegen die niet langer actief zijn. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin je huidige gegevens? 

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik jouw abonnement erbij kan pakken, weten we meteen of je in een aankomende batch kunt meedoen - dit kunnen we nagaan aan de hand van de apparatuur die jij thuis hebt staan (combinatie modem en TV Box). Een exact tijdstip kan ik dan niet benoemen, maar wel of het eraan komt. Alvast bedankt voor je medewerking!

Helaas nog steeds geen Cloud opnemen mogelijkheid. Is er inmiddels al meer bekend?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Daar ben ik ook bang voor. Ze zijn er druk mee in de weer en zoals het eruit ziet gaat het voorspoedig. Dus hoop dat ze verder versnellen met de uitrol. Zeker voor de nieuwere modellen TV decoder (610), zoals jij die waarschijnlijk hebt.

Reputatie 7
Badge +15

@Dutchfrank1967 

Dat is gewoon even afwachten helaas.

Mijn abonnement was aangevraagd op 11 juli.

Het zal dus niet lang meer duren voordat de Cloud dienst in werking gaat voor ons?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @Dutchfrank1967,

T-Mobile is bezig met de uitrol van hun cloudplatform en -opnamefunctie. Nieuwe klanten kunnen de opnamefunctionaliteit via My T-Mobile activeren zodra hun abonnement is ingegaan (5e per maand). Bestaande klanten worden gefaseerd omgezet naar het nieuwe platform en kunnen na omzetting cloud opname activeren. De uitrol is nog in volle gang en je krijgt een week voor omzetting bericht dat je gebruik kunt maken van de vernieuwde T-Mobile TV omgeving.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dutchfrank1967 

Heb je een abonnement van na 14 juli of ben je al overgezet naar het nieuwe tv platform?

Reageer