Beantwoord

wel verbinding met server, geen internet verbinding

  • 22 May 2020
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

Wij hebben sinds 2/3 weken t mobile tv en internet. Maar helaas werkt dit niet. De WiFi naam staat wel tussen alle WiFi’s maar ik kan niet verbinden. 
 

Ik heb vorige week met t mobile gebeld en hieruit is gebleken dat er geen verbinding is in huis

 

wie kan mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2020, 21:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Melanie_2000

Je hebt verder niks in je meterkast? Anders kun je eerst alleen rood en blauw aansluiten op de aansluitpunt in je woonkamer en mocht dat niet werken dan oranje en wit proberen.

Ik denk dat je de grijze kabel rechts moet hebben dus de linker kabel die achter zit hoef je niet te gebruiken.

Wij gebruiken deze...de 3e van links. er Zat verder niks bij de installatie doos 

@Melanie_2000

Klopt het dat er 2 kabels van beneden komen? Gebruik je het aansluit doosje dat met de modem werd meegeleverd?

Test eerst rood en blauw, mocht dat niet werken dan kan je oranje en wit proberen.

Heb je iets van onderstaande in je meterkast? Zo ja sluit je modem dan daarop in de meterkast aan.

 

Wij gebruiken het oude doosje, we hebben 2 blauwe en 2 rode, 1 witte, 1 koper kleurige en 2 keer geel en 2x groen..

Reputatie 7
Badge +15

@Melanie_2000

Klopt het dat er 2 kabels van beneden komen? Gebruik je het aansluit doosje dat met de modem werd meegeleverd?

Test eerst rood en blauw, mocht dat niet werken dan kan je oranje en wit proberen.

Heb je iets van onderstaande in je meterkast? Zo ja sluit je modem dan daarop in de meterkast aan.

 

Edit je kan beter de aansluitdoos gebruiken die bij je installatiepakket zat.

Hallo @Melanie_2000 

Heb je een DSL of glasvezel connectie? Check bij glasvezel of alle lampjes branden op de mediaconverter en de netwerkkabel naar de WAN poort van je modem gaat.

Bij DSL zorg dat de modem is aangesloten op het vaste isra punt meestal in de meterkast. Indien je een aansluitpunt in de woonkamer hebt zoals een wandcontactdoos bekijk dan de bedrading binnen eens. Zorg dat alleen rood blauw zijn aangesloten, een alternatief is oranje wit ipv rood blauw.

Plaats zonodig foto's van je aansluiting als je er niet uit komt.

Ik heb de foto’s geplaatst

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Melanie_2000 

Heb je een DSL of glasvezel connectie? Check bij glasvezel of alle lampjes branden op de mediaconverter en de netwerkkabel naar de WAN poort van je modem gaat.

Bij DSL zorg dat de modem is aangesloten op het vaste isra punt meestal in de meterkast. Indien je een aansluitpunt in de woonkamer hebt zoals een wandcontactdoos bekijk dan de bedrading binnen eens. Zorg dat alleen rood blauw zijn aangesloten, een alternatief is oranje wit ipv rood blauw.

Plaats zonodig foto's van je aansluiting als je er niet uit komt.

Reageer