Beantwoord

Welke tv box

  • 24 March 2021
  • 8 reacties
  • 3165 Bekeken

Reputatie 2

Beste T-mobile,

ik overweeg om over te stappen naar T-mobile thuis. Ik zou graag willen weten welke tv box er standaard word geleverd. 

Mvg, Twan

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 March 2021, 15:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Twanroy, wat leuk dat je een overstap overweegt! 😄

Wij leveren standaard de Amino Aria 610x TV Box. Ik heb hieronder een lijstje neergezet met alle functies en zaken die ondersteund worden op deze box:

  • Video uitgang: HDMI
  • Factory reset: Klein knopje onder de USB-aansluiting (4 op de afbeelding). Indrukken met paperclip, 10 seconden
  • Audio uitgang: 3,5 mm audio-jack
  • Pauzeren: Verschilt per TV-platform, Bekijk het zenderoverzicht
  • Opnemen: Ja, alleen als je op het T-Mobile TV platform zit → dit is tegenwoordig standaard wanneer je een nieuw abonnement aanvraagt (Cloud Opnemen, dus geen fysieke opname)
  • Opslag: Geen
  • Overige aansluitingen: USB poort: uitgeschakeld
  • Resolutie: 1080i
  • Afmeting: 13 x 11 x 3,5 cm
  • Prijs 1e box: Gratis
  • Prijs 2e box: € 5,00 per maand

 

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord! Mochten er nog onduidelijkheden zijn, let me know.

Veel succes met de keuze, als ik nog iets voor je kan doen, geef het aan. Ik help en denk graag mee! 

Reputatie 2

Hoi Jason,

bedankt voor je antwoord. Deze box heeft helaas geen optische audio output. Deze output heb ik nodig om de box aan te sluiten op mijn audiosysteem. 
 

Is er misschien een andere box beschikbaar die wel voorzien is van een optische audio output?

 

mvg, Twan

Reputatie 7
Badge +1

Er was (is) wel de Entone 510 echter schijnt deze niet geschikt te zijn  voor het nieuwe platform welke T-Mobile momenteel gebruikt en word uitgerold, zelf zit ik nog op het oude platform met de Entone 510 deze heeft wel een optische uitgang.

Zelf heb ik een soundbar aangesloten op de HDMI-ARC van de tv, en word automatisch ingeschakeld en uitgeschakeld als ik de tv aan of uitzet, en ook via een optische op de tv box, de homecinema is via een HDMI kabel verbonden met de tv, hoewel ik deze eigenlijk nooit gebruikt.  

Volgens mij geeft T-Mobile ook de Aria 710 uit, of deze wel een optische uitgang heeft durf ik niet te zeggen, als je de datasheet ziet wel.

https://www.amino.tv/wp-content/uploads/2021/02/Aria-7-Datasheet.pdf

Reputatie 7
Badge +16

@Twanroy Ai dat maakt het wel lastiger, sorry dat ik je niet blij kan maken met de Kamai 510 (Entone) box! 

Zoals @BeMu aangeeft, leveren we ook de Amino Aria 7x, maar deze box is qua specs en functies 100 procent hetzelfde als de 610, met een iets snellere processor. 

Ik ga navragen bij de experts of er iets anders mogelijk is qua aansluiting, wellicht komen we tot een creatieve oplossing!

 

Reputatie 2

@Twanroy Ai dat maakt het wel lastiger, sorry dat ik je niet blij kan maken met de Kamai 510 (Entone) box! 

Zoals @BeMu aangeeft, leveren we ook de Amino Aria 7x, maar deze box is qua specs en functies 100 procent hetzelfde als de 610, met een iets snellere processor. 

Ik ga navragen bij de experts of er iets anders mogelijk is qua aansluiting, wellicht komen we tot een creatieve oplossing!

 

Ik ben benieuwd 

Reputatie 7

Hoi @Twanroy ,

Excuus dat een antwoord is uitgebleven vanaf onze kant, maar we hebben achter de schermen niet stilgezeten. Jason heeft direct voor je geïnformeerd wat er mogelijk is, maar momenteel is het alleen nog mogelijk om de Amino Aria's te verzenden, waar niet de optische aansluiting op zit. Deze TV Boxen zijn daarentegen wel een stuk moderner.

Om vrijuit met je mee te denken; misschien dat een jack naar HDMI kan helpen om ervoor te zorgen dat de aansluiting kan worden gemaakt. Deze zijn te vinden voor maximaal een paar tientjes bij de meeste elektronica-zaken. 

 

Hallo wij hebben pas een abonnement internet en tv afgesloten, zonder tv box omdat we een Google chromecast voor google tv hebben, ik lees hierboven dat de 1e tv box gratis is , maar ik had begrepen dat de 1e €2,50 / mnd kost.

wat is nu waar, en heeft een tv box meerwaarde tov een google chromecast voor google tv ?

alvast bedankt voor Uw reactie

Reputatie 7
Badge +1

Het verschil zit hem er in welke abonnementsvorm je kiest, neem je internet en tv met de tv box dan betaal je per maand 2,50€ meer dan de vorm zonder box dus b.v. als de tv de mogelijkheid heeft om de app van T-Mobile weer te geven.

Of tv's met ingebouwde google tv of hoe het ook mag heten, en dan heb je nog van alle soorten sticks of kastjes van b.v. Apple of Amazon enz.  persoonlijk geef ik toch licht de voorkeur aan de box, hoewel ik zo gauw beschikbaar de app voor LG Web OS mag gaan testen.

Reageer