Beantwoord

Wifi

  • 25 maart 2020
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Sinds de storing van gisteravond, valt de WiFi verbinding constant weg op tv en telefoon. Wat kan ik hier aan doen. Modem al een x opnieuw opgestart.

icon

Beste antwoord door Brian 26 maart 2020, 11:21

Hi, dank voor de melding. Om er voor te zorgen dat we iedereen zo goed mogelijk op de hoogte kunnen houden hebben we een centraal topic aangemaakt rondom de verbindingsproblemen. Hier vind je de laatste informatie! Dit losse topic heb ik daarom gesloten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hallo Dvreekamp,

Het kan zijn dat door het herstarten de wifi op een ander kanaal is terechtgekomen welke minder goed werkt als voorheen.

Je zou nog een fabrieksreset kunnen proberen van het modem. (Met paperclip knopje in reset-opening indrukken en 20 sec vasthouden) Wellicht helpt dat.

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +7

Hi, dank voor de melding. Om er voor te zorgen dat we iedereen zo goed mogelijk op de hoogte kunnen houden hebben we een centraal topic aangemaakt rondom de verbindingsproblemen. Hier vind je de laatste informatie! Dit losse topic heb ik daarom gesloten.