Beantwoord

WiFi koppeling

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil een aangeschafte 2e kit adapters koppelen aan een bestaande TP-Link TL-PA7010P(EU) 2.0. De bestaande kit werkt al jaren probleemloos op TV, computer, laptop en telefoons. Tot 1 oktober had ik Ziggo met een TV in de woonkamer en 2e TV in slaapkamer, de 2e tv had een een eigen mediabox die via wifi verbonden was met de mediabox in de woonkamer. De 2e mediabox is door Ziggo opgeheven en moest ik de TV noodgedwongen gaan bekabelen met een nieuwe aparte mediabox waar ik geen zin in had. De oplossing leek mij TP-Link, echter de set die ik heb bijgekocht (ook TL-PA7010P(EU)2.0) verstaat de bestaande set niet en zou de juiste taal moeten leren spreken van de eerste set. De vraag is nu, wie is de leraar die mij kan vertellen hoe ik het moet overbrengen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 October 2020, 10:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik wil een aangeschafte 2e kit adapters koppelen aan een bestaande TP-Link TL-PA7010P(EU) 2.0. De bestaande kit werkt al jaren probleemloos op TV, computer, laptop en telefoons. Tot 1 oktober had ik Ziggo met een TV in de woonkamer en 2e TV in slaapkamer, de 2e tv had een een eigen mediabox die via wifi verbonden was met de mediabox in de woonkamer. De 2e mediabox is door Ziggo opgeheven en moest ik de TV noodgedwongen gaan bekabelen met een nieuwe aparte mediabox waar ik geen zin in had. De oplossing leek mij TP-Link, echter de set die ik heb bijgekocht (ook TL-PA7010P(EU)2.0) verstaat de bestaande set niet en zou de juiste taal moeten leren spreken van de eerste set. De vraag is nu, wie is de leraar die mij kan vertellen hoe ik het moet overbrengen.

En wat heeft dit met T-Mobile tv te maken? :thinking:

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WimPLU 

Je had al antwoord gekregen in het vorige topic betreffende hetzelfde, mocht je nog vragen hebben dan kun je die daarin stellen.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/3e-tp-link-adapter-koppelen-aan-bestaande-tp-link-kit-van-met-2-adapters-326370

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WimPLU, zoals @Waqqas aangeeft, pakken we je vragen in het andere topic op. Zo houden we het overzichtelijk en word je nóg sneller geholpen! Bovendien is het niet volgens de huisregels om meerdere topics aan te maken met dezelfde vraag/van gelijke strekking. Check altijd voor de zekerheid onze huisregels, dan weet je precies hoe we het op de Community oppakken.

Dit topic zal ik nu sluiten.