Beantwoord

wifi netwerk en w8w

  • 19 August 2019
  • 3 reacties
  • 369 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Helaas wordt ik via de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd en kom ik uiteindelijk hier uit.
Hopelijk kunnen jullie mijn simpele vraag snel beantwoorden.
Mijn tv moet opnieuw op het wifi netwerk komen.
Nu is de vraag, welk netwerk en wachtwoord wat onderop de router staat moet ik invullen?
Dan kan alles weer verbinding make met het Google Chrome kasje en kan ik streamen.

Mvg Nadine
icon

Beste antwoord door Brian 27 August 2019, 09:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hallo,

Helaas wordt ik via de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd en kom ik uiteindelijk hier uit.
Hopelijk kunnen jullie mijn simpele vraag snel beantwoorden.
Mijn tv moet opnieuw op het wifi netwerk komen.
Nu is de vraag, welk netwerk en wachtwoord wat onderop de router staat moet ik invullen?
Dan kan alles weer verbinding make met het Google Chrome kasje en kan ik streamen.

Mvg Nadine

In principe gaat dat hetzelfde als hoe je je smartphone toegang geeft tot de wifi van de router.

Er staan 2 netwerk+wachtwoord combinaties onderop als ik het wel heb, 1 zonder en 1 met 5G in de naam.
Meeste kans voor je TV maak je als je dat netwerk zonder 5G eerst probeert. Ik denk dat je 'chromecast' bedoelt i.p.v. 'Google Chrome kasje' ?
Het inloggen lukt niet.
Beide netwerken geven bij invoer wachtwoord een foutmelding.
Daarom graag zsm telefonisch contact.
Zojuist weer geprobeerd te bellen voor 20u naar klantenservice, maar er wordt gewoon opgehangen..
Reputatie 7
Hi @nadakse, is het inmiddels gelukt? Kan het zijn dat je het wachtwoord voor het Wifi netwerk ooit zelf aan hebt gepast? Je kan het Wifi wachtwoord eventueel zelf veranderen, hoe je dit doet vind je hier. Let op, als je het wachtwoord verandert dan betekent dit dat je met alle apparaten weer opnieuw verbinding moet maken met het nieuwe wachtwoord.

Reageer