Beantwoord

Wijzigen decoder

  • 14 June 2019
  • 1 reactie
  • 382 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Omdat ik niet kon pauzeren bij de normale tv ontvanger heb ik een extra decoder besteld met harddisk, wat ik niet begrijp is waarom ik nu een 3e ontvanger moet bestellen en niet direct de oude kan omruilen.

Ik kreeg trouwens de 2e gratis i.c.m. mijn mobiele abonnement. Wordt dit straks ook weer verrekend als ik één van de twee normale ontvangers terugstuur?

Oftwel kost deze 'omruilactie' mij straks maar 5 euro extra, of moet ik nu 10 euro extra betalen?
icon

Beste antwoord door Glassertje 15 June 2019, 01:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
@ReneM welkom op het forum.

Ik had hetzelfde probleem als jou, maar bij mij is het iets anders opgelost. Ik heb mijn ontvanger van de woonkamer om laten ruilen door 1 met opname functie. Als ik het goed begrijp heb jij dit gedaan via Mijn T-Mobile Thuis? Ik heb het telefonisch geregeld. Er werd mij gewoon gevraagd om de oude ontvanger terug te sturen in de doos waarmee de nieuwe ontvanger kwam.

Mocht je huidige ontvanger gratis zijn, dan krijg je op de ontvanger met opname functie 5 euro korting. Je abonnement gaat 5 euro omhoog.

Ik ben helaas nog te kort klant bij T-Mobile Thuis om het allemaal te weten, maar als ik inlog op Mijn T-Mobile Thuis, dan kun ik daar ontvangers toevoegen en verwijderen.

Misschien kan een meer ervaren superuser of moderator uitleggen of de ontvanger zonder opname functie nog verwijderd moet worden?


Reageer