Beantwoord

wil tv anywhere testen maar dat kan niet

  • 2 January 2020
  • 14 reacties
  • 294 Bekeken

Ha, ik wil misschien overstappen van ziggo naar tmobile. Want wil tv kijken via de apple tv. Inclusief bbc
Ik lees ervaringen over de apple tv app die van slecht naar perfect gaan.  Dus moet ik het maar eens zelf gaan proberen. 
 

maar DAT kan niet. Want je moet eerst een abo hebben. En ik heb geen zin om vast te zitten aan abo waarmee ik slecht tv ga kijken. En weer moet wisselen. Gewoon geen zin in. 
leest er hier nog een moderator mee die mee een maand een proef inlog op tmobile tv kan geven?

want zolang ziggo geen apple tv app maakt, word ik niet gelukkig van moeten streamen…

nou tmobile.. gaan we een klant binnen hengelen of niet?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 January 2020, 16:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Brouw139 Welkom bij T-Mobile 

TV anywhere is een gratis service van T-mobileThuis  en alleen te gebruiken in combinatie met een 

abonnement van T-Mobile thuis.

Je hebt een klantennummer van Thuis nodig om anywhere te gebruiken.

Met de gratis T-Mobile TV Anywhere App kijk je overal in de EU TV! De app geeft je de beschikking over meer dan 28 zenders op je tablet, smartphone, laptop, PC, Apple TV of Chromecast. Je kunt tot zeven dagen terugkijken. De app kun je op maximaal drie apparaten tegelijkertijd gebruiken.

Lees alles over het installeren van T-Mobile TV Anywhere

Groetjes!

 

Precies, dat had ik ook al begrepen. En het is dus kennelijk niet mogelijk om dat tv abo en dus de app te testen..

Dan moet je een abo afsluiten voor een jaar.. en ik hoef niet over te stappen om iets te gaan gebruiken waarvan ik niet weet hoe het werkt..

Reputatie 7
Badge +14

@Brouw139 Is er niet iemand in jouw buurt (familie) die T-mobile Thuis heeft zodat je het kan testen?

Ik gebruik Ziggo en heb ook een medegebruiker in de app😊

 

Ook aan gedacht, was ook een suggestie van de helpdesk medewerker. Maar helaas.. geen familie of vrienden die etc. kan  hier wel om inloggegevens gaan vragen, maar het lijkt me dat dat nou net niet mag..

Reputatie 7
Badge +14

@Brouw139 Nee dat lijkt mij geen slimme optie🙈 maar in een privé-berichtje kan het wel.

Echter vind maar eens iemand die dat wil. Lijkt mij geen slim plan.

Ik heb wel een advies voor je.

Let op daar komt ie……..Stap gewoon over en waag het er op.#Doen #tmobileThuis 🤣👍🏻

Uitleg Interactieve TV

Fijne avond!

 

Leuke tip, maar ik vind dat er best veel digitale dingen niet goed (genoeg) werken, dus heb daar geen zin om over te stappen naar een product waarvan ik niet weet of het aan mijn wensen voldoet. 
vroeger viel er niets te kiezen dus moest je wel, maar die tijd is nu voorbij. Je kunt overal een kortdurend gratis abonnement om te testen afsluiten, of maand voor een x-bedrag. 
Enfin, we gaan het merken. Of niet...

Reputatie 7
Badge +14

@Brouw139 Wie waar is overal? Ik ben ze voor Thuis nog nooit tegen gekomen wel voor Mobiel.

En nu je het zegt je kan wel 4G voor thuis een maand testen, maar volgens mij gaat dat alleen om internet

Lees hier meer

Bij de groene kun je nu maandelijks opzegbaar afsluiten, Hussellen maar voor 3 euro per maand extra.

Reputatie 7
Badge +3

Kun jij je ervaringen delen over de TV AnyWhere app @Doornekamp33 ?

Reputatie 7
Badge +1

Ik maak ook regelmatig gebruik van tv AnyWhere, op diverse gadgets zoals de laptop en smartphone (iPhone 7) en mijn zoon op zijn Huawei P8 lite  ook in combinatie met een Chromecast om tv te kijken op zijn kamer.

Zelf gebruik ik het hoofdzakelijk als hij tv wil kijken en dan kijk ik op de laptop met hoofdtelefoon om niet gestoord te worden, vind het een fijne app en althans bij geen last van storingen, het beeld op de tv boven is ook goed, wel moet de tv niet te groot zijn max tussen de 26 en 32”.

Wat wel heel jammer is dat het niet gekoppeld is aan je tv abonnement zoals bij Ziggo en KPN, verder vind ik het aantal zenders vrij beperkt.

 

@Brouw139 Wie waar is overal? Ik ben ze voor Thuis nog nooit tegen gekomen wel voor Mobiel.

En nu je het zegt je kan wel 4G voor thuis een maand testen, maar volgens mij gaat dat alleen om internet

Lees hier meer

Ik druk me niet goed uit.. ik bedoelde iets algemeens te zeggen. Streamingdiensten als nlziet, netflix, amazon etc  bieden vaak een gratis proefperiode aan, of voor een kleine prijs een introductie.

Reputatie 7
Badge +15

@Brouw139 

Tv anywhere is een onderdeel bij het tv abonnement en is dus niet los te verkrijgen omdat je dan dus je tv klantnummer moet invoeren.

Misschien wilt een vriend van je die T-mobile heeft het je wel laten proberen.

@Brouw139

Tv anywhere is een onderdeel bij het tv abonnement en is dus niet los te verkrijgen omdat je dan dus je tv klantnummer moet invoeren.

Misschien wilt een vriend van je die T-mobile heeft het je wel laten proberen.

Klopt, en dat is al eerder gezegd ;-)
ook de suggestie van even de vrienden en familie checken. Helaas… helaas geen familie met.

Kun jij je ervaringen delen over de TV AnyWhere app @Doornekamp33 ?


Ja, maar die is kort maar krachtig, heb er 5 minuten mee gespeeld en toen weer verwijderd,

vond het helemaal niks op zo’n klein schermpje kijken en chromecast of dergelijks gebruik en heb ik niet.

Dus met andere woorden, geen echte ervaring mee, wat ik er mee heb gedaan deed het prima, maar als je de ondertitels niet kunt lezen heb je het idee, ik word oud.:wink:

Reageer