[Winactie] Kijk Nederland-Engeland live in de ArenA!


Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Mis jij ook nooit een voetbalwedstrijd op TV? Het is nu jouw kans om in plaats van live op de TV, een wedstrijd live en gratis in de Amsterdam ArenA te kijken! Wie wil dat nou niet?

In samenwerking met FOX Sports mogen wij 2 keer 2 kaarten weggeven voor de oefenwedstrijd Nederland - Engeland. De eerste wedstrijd waarin Ronald Koeman de leiding neemt over Oranje. En misschien wel het officiële afscheid van Wesley Sneijder. Jij kunt hier ook bij zijn!

Wat moet je doen om te winnen?
Heel simpel! Beantwoord in dit topic de volgende vraag: "Wat is jouw meest favoriete voetbalmoment van het Nederlands elftal?". Middels loting maken wij de winnaars bekend.

Mogen klanten die alleen een T-Mobile Mobiel abonnement hebben ook meedoen?
Natuurlijk!

Wanneer worden de winnaars bekendgemaakt?
Je kunt ons jouw meest favoriete voetbalmoment uiterlijk dinsdag 20 maart 12:00 uur vertellen. Dinsdag 20 maart maken wij de winnaars bekend.

Wanneer is de wedstrijd?
De wedstrijd vindt plaats op vrijdag 23 maart 2018 om 20:45 uur in de Amsterdam ArenA.

Over FOX Sports
Dit is dé zender waarmee je jouw favoriete sportwedstrijden kijkt, zoals voetbal, tennis of topsport uit de MLB, NFL, NHL en UFC. Bij T-Mobile Thuis TV zit dit al in jouw basispakket! Ben je een echte voetballiefhebber en wil je elke wedstrijd volgen? Je kunt naast het basispakket ook voor FOX Sports Eredivisie kiezen. Alle FOX Sports zenders ontvangen? Ga voor FOX Sports Compleet!

Kom maar door met die voetbalverhalen! En wie weet zien we jou vrijdag 23 maart in de ArenA. Doen we een biertje!


26 reacties

Mijn favoriete moment is Nederland - Argentinië op het WK 98. Geweldige wedstrijd met legendarische goal van Bergkamp.
Nederland Brazilië 1974
Reputatie 2
WK Brazilië 2014, wedstrijd Spanje - Nederland en het geweldige goal van van Persie
Reputatie 2
EK 2008 Op 13 juni speeld Nederland tegen Frankrijk in de poule. De fransen werden in de 2e helft helemaal weggespeeld met technisch weergaloos voetbal.
WK 2010 Finale Tegen Spanje net op het nippertje verloren
ek finale 1988 tegen Rusland. doelpunt Marco van Basten. een doelpunt waar alles van af spatte. emotie,beleving en vooral de wil om te winnen. en natuurlijk niet te vergeten 1 van de mooiste doelpunten ooit. samen met die van Bergkamp natuurlijk
vrijdag 13 juni 2014!!
Spanje-Nederland, de 1e helft niet echt om aan te zien op de wereldgoal van van Persie na dan!
In de rust dacht iedereen, na de poulefase is het over en uit.

De 2e helft was waanzinnig 1-5 met geweldige doelpunten van van Persie en Robben op zn best!!

Zit je in een dip kijk ff hier!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=dqNE7zoKjgM
Nederland Argentinië wk98. Super aanname Bergkamp gevolgd door een fantastische goal
Reputatie 5
De goal van van persie tijdens het wk tegen spanje
DENNIS BERGKAMP, DENNIS BERGKAMP, DENNIS BERGKAMP, DENNIS BERGKAMP OOOOOO DENNIS BERGKAMP TWEE ÉÉN!!!!
Reputatie 7
Badge +1
WK 1974 in toen nog West Duitsland onder de "generaal" totaal voetbal welke iedereen verbaasde
helaas de finale verloren:(
Ik vond the flying dutch man goal van Van Persie echt een toppertje!
Nederland - Argentinië op het WK 1998. Daarna ik het niveau heel langzaam achteruit gegaan tot het niveau van nu.
Reputatie 3
Nederland uitgeschakeld voor WK ondanks zege op Zweden
de coal van van Persie tegen Spanje in 2014
Mijn meest favoriete voetbalmoment heb ik helaas nog niet meegemaakt. Hoogte punten zijn altijd de wedstrijden die ik via Foxsports kijk. Dus als ik de kaarten win word het mijn eerste keer dat ik een wedstrijd live zal zien & dat word vast mijn favoriete voetbal moment!
Reputatie 6
Badge
Ff denken, je zou bijna Nederland - Italië EK 2000 gaan zeggen met die mooie penalty van Jaap Stam die op de maan teruggevonden is 😳.
Maar laat ik, buiten mededinging, er maar EK 1988 halve finale Duitsland - Nederland van maken 🆒
Mijn mooiste voetbalmoment waar ik live bij was, blijft de ontlading in 1988 in Gelsenkirchen bij Nederland-Ierland bij de goal van Wim Kieft. Nog steeds kippenvel als ik er aan terugdenk. Hoe een hele slechte wedstrijd dankzij 1 doelpunt onvergetelijk werd. Ik was toen 16 jaar en vergeet nooit meer die massa feestende mensen in de straten van Gelsenkirchen na de wedstrijd. Nu hoop ik met ons zoontje nog vele Oranje momenten mee te maken. Hij speelt zelf G-voetbal en is helemaal gek van voetbal. Als we naar het voetbal gaan, vergeten we altijd even onze zorgen. Hij is bovendien grote fan van Dele Alli van Tottenham Hotspur, die hij heel graag eens live wil zien spelen.
Mijn mooiste Nederlands elftal moment ooit is de goal van van Bronckhorst in 2010, in Zuid Afrika in de wedstrijd tegen Uruguay. Ik zal dit nooit vergeten!
Mijn allerbeste nederlands elftal herinnering is de gestopte penalty van Krul in 2014 tegen Costa Rica waardoor Nederland naar de halve finale ging!
Reputatie 7
Wat een mooie herinneringen worden hier gedeeld! Zo leuk om over zo'n herinnering te lezen en meteen een beeld erbij te krijgen. 🆒

Ik deel er ook eentje, alhoewel ik bij voorbaat uitgesloten ben van deelname. 😉 Ik zal het verder niet uitleggen, maar deel mijn herinnering door middel van een foto:

Mijn meest favoriete voetbalmoment van het Nederlands elftal is natuurlijk het WK in 2014 en dan vooral de zenuwslopende penalty reeks "Nederland - Costa Rica". Nog nooit zo zenuwachtig geweest dat ik zelfs paar keer in mijn broek plaste. Ik vond het trouwens ook enorm prachtig de viering na de laatste (gestopte) penalty toen alle spelers en dan vooral Jasper Cillessen die het eerste het veld op rende.
Reputatie 7
Wat een super mooie verhalen!

Jullie hebben nog tot dinsdag 20 maart 12:00 uur om een reactie te geven en kans te maken op die kaarten. Wees snel!
Reputatie 7
Tromgeroffel.......... Wie gaan er deze vrijdag naar de wedstrijd Nederland - Engeland?

Jullie hebben allemaal super leuke reacties achtergelaten! Mooie woorden, geweldige verhalen. Wat mij betreft zou ik jullie allemaal kaartjes geven, maar ik mag er maar 2 x 2 weggeven. En die gaan naar....

@Apis4 Wie weet deze wedstrijd ook een tripje naar de maan?

@Adensandra Veel plezier! Maak je een selfie met je zoontje bij de wedstrijd?

De tickets worden naar jullie opgestuurd per post, dus graag ontvang ik de adressen van jullie. Daarvoor heb ik jullie een privébericht gestuurd!
Reputatie 7
WK 1974 in toen nog West Duitsland onder de "generaal" totaal voetbal welke iedereen verbaasde
helaas de finale verloren:(


Goed nieuws!

Ik mag nog 2 kaarten extra weggeven. Deze zijn voor jou, BeMu! Ook naar jou worden de kaarten per post opgestuurd. Kun je mij in een privébericht doorgeven naar welk adres ik deze mag sturen?

Reageer