Beantwoord

xbox oneguide

  • 16 November 2017
  • 7 reacties
  • 1625 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Xbox heeft een mooie mogelijkheid om TV te kijken. Helaas is T-Mobile niet beschikbaar in de OneGuide. Zie hier meer info:
https://support.xbox.com/nl-NL/browse/xbox-one/live-tv/OneGuide
icon

Beste antwoord door Brian 24 November 2017, 14:36

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi, ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile en heb de One guide app voor Xbox met veel plezier gebruikt. Wist niet dat deze helaas niet is te gebruiken (nog) hoop snel van wel evenals nog enkele andere dingen die ik mis.
Reputatie 7
Hey @shatbitcrazy, ik heb je verzoek direct aangekaart bij ons TV-team. Wie weet zijn er nu wél de mogelijkheden om dit te realiseren. Zodra we iets nieuws te melden hebben hierover, laten we dat zeker weten!
Hey Rob, goed om te horen dat je het beeld in ieder geval werkend hebt gekregen! Ik ga de mogelijkheid voor het weergeven van T-Mobile Thuis via de X-Box One Guide hier intern doorgeven, mogelijk kunnen we het officieel maken zodat ook de gids beschikbaar is. Ik kan niet beloven dat het gaat lukken maar we gaan er zeker naar kijken!

Ik pik het draadje in maar het betreft wel het zelfde onderwerp.

We zijn een jaar verder in vergelijking met de OP.
Xbox Oneguide heeft o.a KPN, Tele2, XS4ALL en Ziggo. Maar geen T-Mobile.

De Amino Aria 610 kan aangestuurd worden door de Xbox, echter is er geen zender informatie wat de pret aanzienlijk bederft.

Beste T-Mobile Thuis, zorg er voor dat ook de zender informatie van T-Mobile in Oneguide van de Xbox terecht komt.

Kunnen jullie dit voor elkaar boxen? En zo niet, aan welke partij ligt dat?
Bedankt Brian, dat zou wel heel cool zijn!
Reputatie 7
Hey Rob, goed om te horen dat je het beeld in ieder geval werkend hebt gekregen! Ik ga de mogelijkheid voor het weergeven van T-Mobile Thuis via de X-Box One Guide hier intern doorgeven, mogelijk kunnen we het officieel maken zodat ook de gids beschikbaar is. Ik kan niet beloven dat het gaat lukken maar we gaan er zeker naar kijken!
Het signaal gaat via HDMI de xbox in en werkt. Alleen heb ik dan bijvoorbeeld KPN als aanbieder gekozen en dan klopt de guide/ zenders niet.
Reputatie 7
Hey Rob-18, dat ziet er top uit! Ik heb even wat gebladerd en zo te zien ondersteunt One Guide alleen kabel en satelliet tv. T-Mobile Thuis maakt gebruik van tv via jouw interaansluiting (IPTV), ik vermoed dat we er daarom niet tussen staan. Mogelijk kan je het via de 'Antenna' functie proberen (stap 5 b.) maar ik vermoed dat One Guide niet geschikt is voor IPTV. Laat het hier zeker weten als je het toch werkend krijgt! 🙂

Reageer