Beantwoord

YouTube app werkt niet op TV

  • 2 April 2018
  • 6 reacties
  • 3391 Bekeken

YouTube functioneert niet meer na een recente update. Er wordt geschreven dat ze nog steeds bezig zijn met Google om dit te corrigeren. Maar dit is al sinds vorig jaar!
Hoe moet dit nu verder ?
Als we op bevestigen drukken wordt de opnamefunctie uitgeschakeld en dat willen we ook niet.
Bedankt voor de eventuele hulp,
Fred en jenny
icon

Beste antwoord door Fred_M 3 April 2018, 18:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Misschien een domme vraag van mijn kant.... Ik heb een ontvanger van T-Mobile zonder opnamefunctie. Zover ik weet, heeft de T-Mobile ontvanger helemaal geen Youtube... Hoe kijk je Youtube?
Wij hebben een kastje met opname functie. YouTube keken we via de ap op de smart tv.
Ik heb inmiddels gelezen bij de Philips dat het een bekend probleem is.
Reputatie 2
Ja, een vriendin van mij heeft ook een Philips TV... 2 jaar oud en KIJK van SBS wordt al niet meer ondersteund. Drama ;-)

Maar dit is een probleem waar T-Mobile niets aan kan doen.Je moet inderdaad bij Philips zijn :)

Een Chromecast is ook erg handig voor dit soort problemen. Ik heb helemaal geen smart-tv, maar met de Chromecast werkt alles super.
Oké, bedankt voor de tip. Inderdaad is het een Philips probleem.

Daarm koop ik nooit meer een  Philips Tv

 

Binnen 1.5 jaar werkte er geen  enkele  app meer 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hier werkt de Philips tv al ruim 7 jaar en geen klachten over se werking.

 Het is een smart tv, de ingebouwde store voor apps is wel wat mager qua apps en sommige staan er gewoon tussen met een kruis erdoor.

YouTube werkt wel maar als je eigen Android mediakastje hebt dan gebruik je de apps van de tv nooit.

Reageer