Beantwoord

Zender aanzetten duurt toch langer dan een uur?

  • 19 August 2017
  • 18 reacties
  • 2012 Bekeken

Ik heb Ziggo Sport aangezet en ik las dat je binnen een uur dan kan kijken. Inmiddels uren verder maar werkt nog steeds niet en in het abonnement zie ik dat de aanvraag nog steeds in behandeling is. Toch niet binnen een uur dus?
icon

Beste antwoord door Sander 25 August 2017, 17:16

Bekijk origineel

18 reacties

Heb ik vandaag ook gehad. Heb er achteraan gebeld. Toen had ik het binnen een paar minuten. Heb je de decoder ook al opnieuw opgestart, dat helpt soms ook wel
Reputatie 7
Hoi ajaxrosenberg,

De wedstrijd uit je naam, daar heb je geen extra pakket voor nodig! Die was te zien op kanaal 160 afgelopen donderdag. Komende donderdag zal de zender opnieuw zichtbaar zijn. Het kan dat je even de TV Box moet herstarten of controleren dat je geen favorietenlijst hebt geselectreerd.
Ik vind het wel komisch worden. Jullie zeggen dat je een pakket aan zet via my T mobile thuis. Dat het een uur duurt toch. Maak er maar 4 uren van en nog geen pakket. Zeer goede service van jullie. Mijn complimenten er voor.
Reputatie 7
@Jelle Daan, kun je mij jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Dan zoek ik het snel uit voor je!
Sander had er al achteraan gebeld vanmorgen. Is meteen in orde gemaakt
Reputatie 7
Ah perfect! In de meeste gevallen springt de zender(s) binnen een uur op actief. In sommige gevallen moeten we bij de klantenservice nog even een duwtje geven.

Goed opgelost dus!
Reputatie 7
Bij het activeren van een pakket, zou je binnen het uur de zenders moeten kunnen zien. Een reset van de TV Box helpt dan inderdaad meestal. In uitzonderlijke gevallen moet de klantenservice hier dan nog aan te pas komen. Als er geen haast is, kan je dit via dit forum doen, een e-mail sturen of via social media. Is er haast bij omdat er een sportwedstrijd op het punt staat te beginnen, dan kun je het beste even bellen met 0800-0092.

Ik ben nu 2 uur verder en nog geen fox compleet
Reputatie 7
@Feeb, stuur mij een privébericht met postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer! Dan zorg ik voor een duwtje!
Hier hetzelfde probleem als Feeb. Rond half negen aangemeld maar nog niet geactiveerd. Ook al gereset maar nog geen effect gehad...
Probleem is opgelost dankzij Sander, super service en reactie. Mijn dank is groot!
Reputatie 7
Zie je de zenders een uur na je aanvraag nog steeds niet? Stuur dan meteen een privébericht met je postcode en huisnummer naar mij. Ik zal om 5:00 een laatste check doen en jouw aanvraag een zetje kunnen geven.
Hay Sander,
Ook bij ons zijn de zenders nog niet zichtbaar! Help?
Reputatie 7
Hey MHV_1,

Ik zie dat je FOX Sports Eredivise hebt geselecteerd. Daar zit FOX 1, 3 en 5 in. De bokswedstrijd zit op 2 en 4. Die zijn dus alleen te zien met FOX Sports Compleet. Heb je liever dat pakket? Dan zet ik het voor je om als dat lukt. Stuur dan je laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij.
ik kom er ook nog niet in 😢
Reputatie 7
@JWX20366,

Volgens mij is het gelukt. Even resetten en Rrrrrrumble! 😉
DANK JE! Gelukt inderdaad , Kan ik zometeen nog twee mensen wakker maken hier 🙂
Thanks. Er is beeld hier. Goed werk en klasse service. Veel kijkplezier!!

Reageer