Beantwoord

Zenderinformatie mist

• 7 maart 2020
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

Vroeger kon ik, als ik naar een zender schakelde, zien welke zender ik aan had staan en hoe het programma heette. Dat bleef dan een paar seconden in beeld voordat het verdween. Ik heb sinds kort weer normaal tv via de box nadat ik een lange tijd met tv anywhere En een Chromecast heb zitten kijken. En nu zie ik de zenders dus niet meer in beeld. Waar ligt dat aan en hoe los ik dat op? 

Groet Philip

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 8 maart 2020, 08:34

Hallo Philip,

Ik neem aan dat je zelf al een restart van je modem en daarna de tv-box hebt uitgevoerd. In dit geval is waarschijnlijk een hard reset nodig van de tv-box. Dit kan alleen uitgevoerd worden door T-mobile. 

Dus even wachten op een moderator (kan tot 48 uur duren) of bellen met de klantenservice. 

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hallo Philip,

Ik neem aan dat je zelf al een restart van je modem en daarna de tv-box hebt uitgevoerd. In dit geval is waarschijnlijk een hard reset nodig van de tv-box. Dit kan alleen uitgevoerd worden door T-mobile. 

Dus even wachten op een moderator (kan tot 48 uur duren) of bellen met de klantenservice. 

Mvg. Marcel

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Philip Meijran,

Heeft de herstart die Marcel hierboven aankaart geholpen? Je kunt ook eerst proberen om je TV Box eerst voor een aantal seconden van het stopcontact af te halen. Dit lost het merendeel van de problemen op. Mocht je alsnog problemen ervaren dan kan ik ook op afstand een reset uitvoeren. Laat ons gerust weten of het heeft geholpen. :relaxed:

Hoi Piotr

Heb ik al meerdere keren geprobeerd maar dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Dus een harde reset op afstand zou mooi zijn.

Gr Philip

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Philip Meijran, ik heb de TV Box zojuist voor je gereset, veel kijkplezier! :wink:  

Opgelost! Bedankt.

Reageer