Beantwoord

Zenderoverzicht v T-mobile

  • 23 April 2018
  • 4 reacties
  • 535 Bekeken

Hoeveel en welke zenders zijn er te zien?
icon

Beste antwoord door tribaltim 23 April 2018, 22:00

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Jack,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Voor een actueel zenderoverzicht. Ligt ook aan je pakket, verwijs ik je naar: http://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht/

Hopelijk ben je zo voldoende geinformeerd.

Groetjes Tribaltim
Reputatie 3
Leuk om er zo achter te komen dat T-Mobile ook een zender van de maand heeft ingevoerd.
Reputatie 7
Hi StefanT!

Zeker een leuke zender van de maand! Nick Junior biedt educatieve spelletjes en kinderprogramma's zoals Paw Patrol, Blaze en de Monster Machines, Dora, Bubble Guppies en veel meer. Fijn om met de kids te kijken, of wie weet om zelf een jonge geest te houden. Niets is te gek!

De zender van de maand is alleen een actie in april. In mei komt er (vooralsnog) geen nieuwe zender van de maand. Ik kan me goed voorstellen dat je hier wel graag alles over wilt weten zodra de actie weer komt. Is het een idee dat ik hier voortaan een forumtopic over maak? Of is de informatie via de pagina van het zenderoverzicht voldoende? Laat het me weten, dan kan ik me schikken naar jouw wens! 🙂
Reputatie 3
Het zal voor mij niet veel toevoegen omdat ik al een uitgebreid zender pakket heb. Belangrijkste is dat de dienst blijft werken natuurlijk.

Reageer