Beantwoord

Zenders op volgorde zetten (entone)

  • 28 March 2017
  • 2 reacties
  • 1652 Bekeken

Sinds gisteren aangesloten op T-Mobile thuis. Nu heb ik een favorieten lijst aangemaakt en alle relevante zenders toegevoegd. Vervolgens ben ik in de volgorde gaan wijzigen. Tot zover alles goed. Het probleem is het volgende.

Ik heb bijv. RTV Utrecht op regel 26 staan. Als ik dit intik op de afstandsbediening, dan gebeurt er niks. Met het pijltje omhoog zie ik in de linker onderhoek de originele kanaalnummers voorbijkomen. Met andere woorden, je kunt wel een favoriete lijst creëren en de zenders op volgorde zetten, maar hier schiet je eigenlijk niks mee op.

Zijn er meer die dit probleem ondervinden, of is hier een oplossing voor. Ik kom zelf ziggo en daar had ik dit probleem niet. Als ik RTV op 26 zette, dan kon ik 26 op de remote indrukken en kwam daar dan ook uit. Ongeacht waar deze origineel in de lijst heeft gestaan.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is of komt, want dit is zeer storend.

 

[Moderator edit: dit is inmiddels ook mogelijk op het nieuwe TV platform. Lees er hier alles over: Verbeteringen T-Mobile TV]

icon

Beste antwoord door Jeroen 29 March 2017, 12:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hoi shorty1969,

Bedankt voor je feedback!

Het klopt dat je de originele kanaal nummers niet kunt aanpassen. De zender handmatig opzoeken door 26 in te tikken zal dan ook niet werken. Of dit nog in de toekomst gaat veranderen is op dit moment niet duidelijk. Uiteraard zet ik je feedback door naar de verantwoordelijke afdeling.
Dank voor je antwoord Jeroen,

Naar mijn idee zijn dit toch basis zaken, waarvan je mag verwachten normaal te moeten werken. Ik vind dit toch een behoorlijke beperking om steeds de kanalenlijst erbij te moeten houden om de juiste zender te vinden. Zeker met dit zender aanbod. Waarom kan je anders een favorietenlijst aanmaken terwijl dit eigenlijk een totaal overbodige functie is.

Ik hoop zeker dat hier iets mee gedaan gaat worden. Voor mij een hekel punt om straks te beoordelen of ik blijf of na mijn contractperiode weer terug naar Ziggo ga.

Reageer