Beantwoord

Zenders verbergen in T-mobile tv

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Reputatie 1

Sinds 13 oktober doen we mee met de pilot T-mobile TV en hoewel alles overzichtelijk werkt is er 1 ding dat ik nietkan vinden..

Ik kijk lang niet alle zenders (zoals al die regionale zenders) ik wil deze zenders NIET zien als ik op de afstandbediening ch|pg[ up] of ch|pg [down] druk… 

favorieten selecteren werkt niet, (zie wel harte achter zender maar zonder hartje worden ook getoond)

vergrendelen werkt niet (zender is vergrendeld maar wordt ook gewoon getoond)

ik heb een Entone box

Iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 October 2020, 11:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Shadow77, welkom op de Community, tof dat je het nieuwe TV-platform test!

We hebben een speciaal verzameltopic gemaakt om alle meldingen en wensen omtrent T-Mobile TV te verzamelen én we plaatsen daar tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team direct voor je aan de slag kan:

Welke TV Box gebruik je? (Merk en model) → Entone
Welke browser en welke versie gebruik je? (indien van toepassing)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijv iOS versie x.x)
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als het mogelijk is, kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven. Alvast bedankt voor je medewerking! 

P.s. ik heb je meteen toegang verleend tot het subforum voor de T-Mobile TV testers. Veel plezier verder en mocht ik iets anders voor je kunnen doen, laat het me dan alsjeblieft weten!

Reputatie 1

Jason, spreek ik je hier weer gewoon :D

Ik zou graag willen bijdragen aan het subforum, maar linkje geeft nu nog geen toegang..

Zag dat de verbeterfunctie in november komt , super. 

Ik heb trouwens zelf wel dit werkend gekregen en wellicht handig voor andere.

Kies

Guide. → kies de rode knop op je afstand bediening (van de rood groen gele blauwe knoppen) 

kies filters → kies voor mijn favorieten

en nu het belangrijkste… Kies een kanaal en druk op OK (zonder Ok gaan we terug naar standaard.)
het is nog steeds niet ideaal en heb nog wel een paar kleine verbeteringen, maar die kunnen beter in het subforum.

Reputatie 7
Badge +16

@Shadow77 Hey, kijk dat is nog eens gezellig! 😁🙋‍♂️

Ik heb je meteen toegang verleend tot het speciale subforum, als het goed is kun je nu wel die subsectie bekijken. Super dat je zelf een workaround hebt gevonden, lekker bezig. Dit is meer dan handig en ik zal hem gebruiken als voorbeeld, thanks!

Reageer