Beantwoord

Zenderwishlist

  • 22 February 2017
  • 32 reacties
  • 1692 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Welke zenders mis je? Lijkt mij een mooi topic om wensen aan te geven. Let wel; wees realistisch dat een zender ook beschikbaar is/kan komen.

Upgrade naar HD:
- Xite
- Discovery themazenders (ID, World, etc)
- Travel Channel
- AMC
- Sport1 (Golf, Racing)
- Regionale omroepen (net als bij KPN)
- Cartoon Network

Ontbrekende zenders:
MTV themazenders
icon

Beste antwoord door Brian 13 June 2018, 17:12

Bekijk origineel

32 reacties

Food Network ! Sinds juli vorig jaar bij de conculega's van Ziggo, dus moet kunnen 🆒
Reputatie 2
@TAVL: Welcome back & welkom bij het T-Mobile forum!

Ik vind het een super leuk topic, ik kan natuurlijk niet garanderen dat alle zenders erbij komen. Maar we houden het met belangstelling in de gaten.🆒
Reputatie 7
Badge +1
Wel binnenkort Spike op kanaal 19 dus geen geen kanaal deling meer met Nickelodeon
Reputatie 7
Badge +4
Klopt BeMu. Had het ook gelezen. Vraag voor nu is SD of HD? Daar stond niets over vermeld. En wellicht wordt dat op termijn Paramount TV ipv Spike (mogelijke rebranding).
Reputatie 7
Badge +4
Te snel op "plaats" geklikt. Sorry voor de dubbelpost.

Upgrade naar HD (zeker nu concurrentie hiermee bezig is):
CI
CNN
NBC Euronews
ARD
ZDF
WDR
ARTE
Iconcerts
Mezzo
BBC 4
Xite
Djazz

Een aantal van deze en eerdergenoemde zenders zijn via "magenta/roze" wel in HD.

Nieuw:
History 2 HD
MTV live HD

Wisfull thinking, won't happen:
13th
SYFY
Reputatie 7
Badge +4
Doelde op Knippr
Reputatie 5
Doelde op Knippr
Dan zit je op het verkeerde forum. Zie hier het forum voor Knippr 😉
Reputatie 7
Badge +4
Hehehe.... Heb mijn volgens mij mijn dag niet. 😉 Het was een aanvulling op de vorige post, waarbij 1 zin niet af is. Helaas mag een post niet ge-edit worden.

De volledige zin, zoals deze moet zijn:

"Een aantal van deze en eerdergenoemde zenders zijn via "magenta/roze" Knippr wel in HD."
Wisfull thinking, won't happen:
13th
SYFY

Dat zal inderdaad niet gebeuren, NBCUniversal is vorig jaar gestopt met deze zenders voor de Nederlandse markt.
Reputatie 7
Badge +4
Helaas maar waar. Mede dankzij de vrienden van ZIGGO. De zenders waren net inhoudelijk weer interessanter aan het worden. Ach, gelukkig nog genoeg andere dingen te kijken. 😉
Reputatie 7
Badge
Spike zal in HD beschikbaar komen!
Mijn wensenlijst:

Horror Channel UK
13th Street
Sy-Fy
Sport1 Duitsland
RTL Nitro Duitsland
Tele 5 Duitsland

Verder ben ik hel erg blij dat ik bij T-Mobile nog naar BBC4 en Ginx TV mag kijken. Is ook niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig.
Alle Duitse zenders zou ik graag in HD willen zien.

Succes
Reputatie 1
Fox sports uit het basispakket en de prijs van dit basispakket met 2 euro verlagen.
Reputatie 5
Badge
Fox sports uit het basispakket en de prijs van dit basispakket met 2 euro verlagen.

+1 😉
Reputatie 6
Badge
Ook maar eens aangemeld :D

Net als bij VF is Travel Channel hier al in HD evenals ARD en ZDF ...

Nou merk ik vandaag dat BBC First opeens ondertiteling heeft en dan ook nog eens zo groot dat blinden het nog kunnne lezen. Voor de wenslijst dus: BBC First ZONDER ingebakken ondertiteling terug.
BBC first heeft bij VF altijd ondertiteling gehad op een paar actualiteiten na, net als nu bij TM.
Niets mis mee, gewoon zo laten.
Reputatie 6
Badge
@Bombarie 2000
Ik dacht het niet he!. Misschien als je op het KPN netwerk zit maar niet bij de 'eigen streams' ... wat een beeldvervuiling 😠. Ondertiteling kon je altijd aan of uitzetten via het menu maar vaste ondertiteling was er helemaal niet.
Enige 'pluspunt' is dat de vaste ondertiteling een stuk scherper is dan die je aan/uit kon zetten ...
Dan is bij jou ARD, ZDF en Travel Channel zeker niet in HD als BBC First 'altijd' al ondertiteling had? Zal je er ook geen last van hebben als het teruggedraaid wordt 😉 . Gewoon doen dus!

Wel jammer dat ik laatst de foto's gewist heb die lieten zien dat BBC First bij VF juist geen ondertiteling had (na de overgang naar T-Mobile ook overigens ook niet. De laatste weken nog vaak genoeg aan en uit gezet via het menu, enkel sinds misschien die laatste update zit het ingebakken -.- )
Reputatie 6
Badge
Ik zie dat het aan BBC First zelf ligt en het idd pas sinds afgelopen zaterdag zo is: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?s=63dc25d6bd5ee59f0e992aeab30ab0a2&p=512641&postcount=9 (en dezelfde klacht dat het te groot is)
Bij Ziggo kon je het blijkbaar ook aan/uit zetten ...
Reputatie 7
Badge +4
Sinds gisteren terug bij T-Mobile Thuis. Daarbij viel mij op dat Xite (in tegenstelling tot de zenderlijst) wel degelijk in HD is. Dit klopt niet met de zenderlijst op jullie site. Kan mij voorstellen dat dit ook voor AMC geldt, maar heb dat pakket niet. Ook deze wordt door KPN in HD doorgegeven.

Jammer dat de regionale omroepen (ROOS) niet in HD worden doorgegeven. Dit terwijl KPN Wholesale dit wel doet (streams waar ik woon komen helaas vanuit KPN).

Bij zusje KNIPPR zijn inmiddels veel zenders geüpgrade naar HD. Is dit een voorbode voor de streams van Thuis? Met name zenders als ID en CNN vind ik interessant.

Nickelodeon bevatte nog steeds het deelkanaal met Spike. Dit terwijl van Spike separaat ook het 24/7 kanaal wordt doorgegeven. Bij o.a. Telfort is sinds het aparte Spike kanaal Nickelodeon weer 24/7 beschikbaar. Waarom niet bij T-Mobile?
Reputatie 7
Badge
@TAVL - Je hebt een scherp oog 🙂

Bij T-Mobile Thuis is HD zoveel mogelijk het standaard uitgangspunt. De zenderlijst bevat echter alleen de aanduiding 'HD' zodra de betreffende zender voor alle gebruikers beschikbaar is (om teleurstelling te voorkomen). Hopelijk kunnen we je binnenkort verblijden met méér HD.

Het Nickelodeon 24/7 kanaal zal z.s.m. beschikbaar komen 😛
Reputatie 7
Badge +4
Dank.

Dat hoop ik met je mee. Maar met de wedloop van KPN en ZIGGO kunnen jullie niet achterblijven. 😉 ;)

Nu nog eigen streams in de wijk waar ik woon. 😉 😉
Reputatie 3
Mijn wensenlijstje:

Fine Living
Foot Network
Reputatie 7
Badge +4
Goede toevoeging. Met het oog op upgrades bij concullega's zou - afgezien van contractuele mogelijke - het volgende mogelijk moeten zijn..

Al beschikbaar in SD bij T-Mobile, maar in HD bij KPN (Wholesale):
  • CNN
  • Boomerang
  • Cartoon network
  • ARD
  • ZDF
  • WDR
  • TV Noord
  • Omrop Fryslân
  • RTV Drenthe
  • RTV Oost
  • TV Flevoland
  • TV Gelderland
  • Omroep Brabant
  • L1 TV
  • NH
  • Regio TV Utrecht
  • TV West
  • TV Rijnmond
  • Omroep Zeeland
  • Viceland
  • NDR
  • SAT1
  • Tageschau 24
  • 3SAT
  • ProSieben
  • KIKA
  • One
  • AMC
Nog niet gezien bij KPN, maar zou (in Nederland) beschikbaar moeten zijn:
  • Discovery World (was volgens mij beschikbaar via KNIPPR)
  • MTV Live (ZIGGO)
  • KETNET (nog niet bij NL aanbieder gezien)
  • Dance Trippin' (ZIGGO)
  • Fine Living (ZIGGO)
  • Food Network (ZIGGO)
  • C+I
  • BBC FOUR / CBEEBIES
  • BBC Entertainment
  • MEZZO
  • i-Concerts
  • DjazzTV
  • RTL Television
  • ARTE
Wel op ODF:
  • Travel Channel
  • RTL Crime
  • RTL Lounge
  • RTL Telekids
Genoeg mogelijkheden en hiermee zou zo ongeveer het hele basispakket gedekt zijn in HD. 😉
Reputatie 7
Zo, flinke lijst wel TAVL! Ik zal HJ eens lief aankijken! ;)

Update: We zijn op het moment met een aantal HD zenders bezig. Dit is eigenlijk een doorlopend proces en we kijken altijd naar mogelijkheden om ons (HD) zenderpakket uit te breiden! Blijf zeker met suggesties en feedback komen, dit helpt ons enorm. Op dit moment heb ik nog geen concreet antwoord op wanneer en welke zenders precies maar zodra we wat aan kunnen/mogen kondigen horen jullie dit zeker!

Reageer