Beantwoord

Zenderwishlist

  • 22 February 2017
  • 32 reacties
  • 1696 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Welke zenders mis je? Lijkt mij een mooi topic om wensen aan te geven. Let wel; wees realistisch dat een zender ook beschikbaar is/kan komen.

Upgrade naar HD:
- Xite
- Discovery themazenders (ID, World, etc)
- Travel Channel
- AMC
- Sport1 (Golf, Racing)
- Regionale omroepen (net als bij KPN)
- Cartoon Network

Ontbrekende zenders:
MTV themazenders
icon

Beste antwoord door Brian 13 June 2018, 17:12

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Oh... Zie dat Viceland bij beschikbaarbaar bij T-Mobile staat. Dit is niet zo. Wel bij KPN trouwens.
vindt het erg jammer dat Vox (duitse zender) ontbreekt.
Reputatie 1
Het is wel erg stil met betrekking tot de nieuwe HD kanalen.......kunnen we binnenkort nog wat nieuwe HD kanalen verwachten of moet ik mij gaan orienteren op een andere aanbieder welke aanzienlijk meer HD kanalen in het pakket heeft (voor nauwelijks meer geld)?
Reputatie 7
Hi Cloggy1949, we zijn volop in gesprek met content aanbieders om meer HD-zenders toe te voegen en hopelijk hebben we in de komende maanden goed nieuws voor je! 😉
Zitten er binnenkort nog veranderingen aan te komen?

Vindt het echt onwijs jammer dat de duitse Vox zender niet bij het pakket erbij is!
en het terug kijken tot 10 dagen terug ..

Via de browser mis ik Euronews. Zou fijn zijn als ie er bij kon komen. Ook mis ik sinds mijn glasvezel teletekst op de TV. IS dat nog te doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erui, Teletekst is enkel mogelijk wanneer je een DSL-abonnement hebt, sorry. 

Wat betreft Euronews: ik zal het navragen bij ons tv-team. Ik geloof niet dat dit al op de planning staat voor TV Anywhere. Goede tip, thanks!

Reageer