Beantwoord

Ziggo Sport

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ziggo Sport staat op mijn rekening van juli, terwijl ik het al lang uitgezet heb. Ik zie dit ook als ik bij thuismy.t-mobile.nl/dashboard inlog en naar de tv-pakketen kijk. Ik kan het pakket alleen maar aanzetten.

PS. ik zou niet weten waar ik deze vraag anders moet stellen. Ik kan NERGENS een normaal emailadres van jullie vinden.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 July 2019, 15:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@gevl Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. De meeste problemen komen we onderling wel uit, maar soms is webcare nodig.

Aangezien webcare voor jou nodig is, kan het 24/48 duren voor iemand reageert, maar wegens drukte kan dit uitlopen.
Dankje,
Het is bizar hoe slecht je aan contact info kan komen via al de portals! Ik wacht de volgende factuur nog wel even af.
Reputatie 6
@gevl Je kan ook de klantenservice bellen. Er is vaak wel een lange wachttijd omdat het drukker is dan normaal. Het telefoonnummer is 0800-0092 ma-za open van 7 tot 22.00 uur en zon en feestdagen van 9 tot 18 uur.

En hier kun je ook nog chatten, als je dat liever doet. Maar dat is op het moment gesloten.
Reputatie 7
Hey @gevl,

Ik ga je meer duidelijkheid geven! Bij T-Mobile Thuis betaal je altijd één maand vooruit. Nu zie ik dat je Ziggo Sport pakket op 7 juli is stopgezet. Bij de volgende factuur (augustus) ontvang je automatisch de teveel betaalde kosten terug. Hiervoor hoef je helemaal niks voor te doen! Het bedrag wordt dan in mindering gebracht op je factuur. Dit kun je allemaal terug zien onder het kopje "Rekeningen" binnen je My T-Mobile Thuis.

Reageer