Beantwoord

ziggo sport totaal

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb een T mobile provider en via playstore de ziggo sport totaal op mijn telefoon gedownload. Nu heb ik al een tijdje dat ik geen live beelden kan ontvangen. De reden staat dat er geen betaling is ontvangen terwijl het elke maand op mijn (T mobile) factuur word afgeschreven.  Ik hoop dat u weet wat ik moet doen!

Ik wacht uw reactie af.

Mvg djva2

 

Moderator edit: geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic plaatsen alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 April 2020, 17:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @djva2 

Kan je eens in het menu > account > transactieoverzicht kijken of alles daar ook goed vermeld staat?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @djva2, goed dat je het aangeeft! Je kunt nagaan via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account of het inderdaad gefactureerd is. Ik kan via jouw profiel geen klantgegevens opvragen/inzien, mag ik alsjeblieft een PM met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik aan onze kant wat er aan de hand is. Geen zorgen, ik weet zeker dat er een oplossing is! 💪😄

Reageer